Miss_Favre schreef:Mijn ouders hebben ook standaard een zakje aan de riem geknoopt,bij ons in de buurt is de politie echt aan het controleren en geeft boete's zelfs als je wandelt met je hond en je hebt niks bij je om het op te ruimen! Maar mijn ouders gaan altijd 's morgens en 's avonds met de hond in het bos wandelen,daar kan hij lekker los rennen en mag hij overal poepen. Tussendoor overdag laten ze hem gewoon in de buurt uit,maar poepen doet hij alleen in het bos waar het mag. Mocht hij toch de hoge nood hebben en het op straat doen,ruimen mijn ouders het wel op. Ik vind het zelf wel belachelijk,je moet veel hondenbelasting betalen,waarvoor eigenlijk,om een hond thuis te hebben...?!
Iemand zei eerder dat ze de honden niet meer uitlaten maar alles in de tuin laten doen,je hond heeft toch beweging nodig? Bovendien vind ik het niet erg fris,je kan het wel opruimen,maar je blijft het toch ruiken,lekker als je gezellig in de tuin gaat eten,en je hond is het zo aangeleerd dat hij vlakbij lekker gaat zitten...
helemaal mee eens!