Stampend konijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Faniek

Re: Stampend konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 01:36

Ook bij een gecastereerde ram? Aangezien ik lees dat het een dame is, maar ook omdat ze binnen staat neem ik aan dat ze aangezien binnen niet echt grote kooien gehuisvest kunnen worden in een niet super grote ruimte zit?
Dan is de kans van slagen inderdaad klein, maar doet ze het nog steeds? Zo ja kleine check up voor haar oogjes als ze het pas sinds kort doet?

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 01:44

Ik heb ook een rammetje en die stampt ook heel erg vaak. Hij zit bij een voedster. Ik kan me niet voorstellen dat mijn ram niet op zijn gemak is. Die twee zijn onafscheidelijk en zitten/spelen en liggen de hele dag met elkaar. Ze wassen elkaar ook erg vaak enz. mijn ram stampt zomaar uit het niets.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-06 15:00

Faniek schreef:
Ook bij een gecastereerde ram? Aangezien ik lees dat het een dame is, maar ook omdat ze binnen staat neem ik aan dat ze aangezien binnen niet echt grote kooien gehuisvest kunnen worden in een niet super grote ruimte zit?
Dan is de kans van slagen inderdaad klein, maar doet ze het nog steeds? Zo ja kleine check up voor haar oogjes als ze het pas sinds kort doet?

Ik weet niet of ik scheel schrijf, maar er stond:

Ik denk dat het buiten in de schuur niet veel kouder is als buiten in het hok.

Oftewel: ze staat buiten.

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 15:50

Uhm pardon? Ik probeer alleen te helpen en sorry dat ik toevallig ergens overheen lees. Ik nam aan dat ze binnen stond, omdat je het gestampt hoorde. Even wat vriendelijker mag wel.
Ik hou hier verder mijn mond wel..