Mijn stoere wijffie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Biepmiep schreef:Op de foto's hierboven zie ik eigenlijk zeker ook kruisingen, wel lief, maar geen Russells!
mekkie schreef:je kan je naam beter veranderen in PIEPMIEP.
MissToseland schreef:mekkie schreef:je kan je naam beter veranderen in PIEPMIEP.
Nou inderdaad ze loopt alleen maar te miepen en te zeiken
Ga dan even een ander topic lastig vallen zeg!
Biepmiep schreef:Maak niet uit van goed spellen wordt je denk ook al moe?
knapmannetje schreef:Biepmiep schreef:Maak niet uit van goed spellen wordt je denk ook al moe?
Jij van goed lezen ook.![]()
Ik heb het namelijk niet over je spelling uitleg. Even voor de duidelijkheid, lezen is ook een vak net als spelling.Alleen je comentaar. Ik zie eigenlijk alleen maar kruisingen.
![]()
Ga genieten van je stambook Jack Russells en laat andere mensen die een Jack Russell zonder stamboom hebben, gewoon genieten van hun hondje en lekker foto's uitwisselen. PIEPMIEP
knapmannetje schreef:Er zijn ook Jack Russells zonder stamboom die gewoon aan de eisen van de rasvereniging voldoen. Net zoals een duitse herder zonder stamboom kan dit ook voor jack russells. Jouw fisie en standpunt over het ras heb je inmiddels (mijn mening) tot vervelend aan toe geventileerd. Veel bokt leden hebben nu eenmaal een andere mening dan jij. En je elke keer tegenkomen in een toppic over de Jack Russells met je mening en discussie voering is stom vervelend. Als mensen algemene vragen hebben over een pup dan kom je weer met je stamboom gezeur. Veel mensen kiezen om hun eigen redenen voor een hond zonder stamboom. Die keuze hebben ze meestal bewust gemaakt. Laat die mensen gewoon in hun waarde. Steek je tijd en energie is in zaken die er echt toe doen.