Poes bijt zichzelf helemaal kapot!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JustNanno

Re: Poes bijt zichzelf helemaal kapot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 23:19

Niesziekte stelt niet zo veel voor, mits je er op tijd bij bent. Antobiotica en een koortsremmer doen vaak al heel veel!

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 23:30

ik hoop echt voor je dat Ushi het haalt, arm beestje.

Btw: onze kat heeft ook steeds wonden, op zn borst en op zn buik, daar bijt ie zelf gaten in. Ik weet niet precies wat het is, bij zn bek krabt ie zichzelf totdat het helemaal rood is. En verder bijt ie zichzelf. De dierenarts dacht aan een soort exceem of allergie, maar die vond dat we er niets aan moesten doen zolang het niet erger werd. Het gaat een beetje met vlagen, soms is zn hele borst kaal en soms is er nx te zien. Nu heeft ie alweer een tijdje nx, maar als ie het weer heeft zal ik foto's maken.

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 03:39

JustNanno schreef:
Niesziekte stelt niet zo veel voor, mits je er op tijd bij bent. Antobiotica en een koortsremmer doen vaak al heel veel!

mijn hemel, stelt niks voor? weet jij wel hoe op tijd je erbij moet zijn? en hoeveel MP katten en fun nesten het al hebben al je ze krijgt, en hoe lastig het dan kan zijn?

je maakt van iets niets, en zo is het niet, nee het hoeft niet dodelijk te zijn, maar een ernstig zieke kat overnemen , is niet niks, ik heb zelf en kat die het maar net gehaald heeft , maar wel een chronisch traan oog er aan over gehouden heeft.

sorry just nanno, maar het stelt wel wat voor, zeker omdat men er niet meer om geeft en zieken katten en kittens op inet verkoopt

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 07:10

Update ;
Het gaat al steeds beter met Ushi, ze drinkt en eet weer een beetje, en ze moet nu iedere ochtend naar de dierenarts om een spuit te halen, we moesten dus stoppen met de antibiotica, en het gaat stuk beter! Waarschijnlijk gaan we haar helemaal laten onderzoeken om te kijken of ze misschien niet een allergie voor iets heeft ofzo..
En JustNanno ; het is toch echt wel iets, Ushi zat gisteravond echt op het randje van leven en dood

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 07:36

baroen schreef:
JustNanno schreef:

mijn hemel, stelt niks voor? weet jij wel hoe op tijd je erbij moet zijn? en hoeveel MP katten en fun nesten het al hebben al je ze krijgt, en hoe lastig het dan kan zijn?

je maakt van iets niets, en zo is het niet, nee het hoeft niet dodelijk te zijn, maar een ernstig zieke kat overnemen , is niet niks, ik heb zelf en kat die het maar net gehaald heeft , maar wel een chronisch traan oog er aan over gehouden heeft.

sorry just nanno, maar het stelt wel wat voor, zeker omdat men er niet meer om geeft en zieken katten en kittens op inet verkoopt

TS heeft geen ernstig zieke kat overgenomen, ik weet niet waar jij dat leest? En omdat ze netjes naar de DA is geweest zal het best allemaal loslopen. En ja, denk dat de meeste mensen wel weten wanneer ze richting de DA moeten gaan toch? Jammer dat de meeste mensen niet weten dat het stukken verstandiger is om een ge-ente kat te kopen. Sluit niesziekte niet uit, maar maakt de kans stukken kleiner.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 07:37

Deze kat was geent JustNanno... maar op een of andere manier is ze toch ziek geworden, kan altijd gebeuren

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 07:42

Citaat:

TS heeft geen ernstig zieke kat overgenomen, ik weet niet waar jij dat leest? En omdat ze netjes naar de DA is geweest zal het best allemaal loslopen. En ja, denk dat de meeste mensen wel weten wanneer ze richting de DA moeten gaan toch? Jammer dat de meeste mensen niet weten dat het stukken verstandiger is om een ge-ente kat te kopen. Sluit niesziekte niet uit, maar maakt de kans stukken kleiner.

mijn kat was ook geent, het ging mij erom dat je zegt, ach niesziekte stelt niks voor, dat is dus niet zo, of hoeft niet zo te zijn.

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 07:43

Ik lees nergens dat deze kat ge-ent was. Niesziekte is alleen in verwaarloosde gevallen ernstig....Niet in de war met kattenziekte toevallig?

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 07:57

JustNanno schreef:
Ik lees nergens dat deze kat ge-ent was. Niesziekte is alleen in verwaarloosde gevallen ernstig....Niet in de war met kattenziekte toevallig?

ze schrijft het toch zelf, dat de kat ge-ent was en nee, ik ben niet in de war Knipoog

maar Ts blij dat het beter gaat

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 08:05

Er wordt wel gevraagd of de kat ge-ent was, maar ze geeft geen antwoord daarop...

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 08:16

Robin__ schreef:
Deze kat was geent JustNanno... maar op een of andere manier is ze toch ziek geworden, kan altijd gebeuren

hier toch?

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 08:20

Ah merci, had niet door dat dat antwoord van TS was, dacht van jou Clown

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 08:41

nou gelukkig gaat het weer beter met de kleine las ik Haha! nu hopen dat ze er niks aan overhoud en dat ze verder kan genieten van de leuke speelse kleine kitten tijd Clown

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 19:18

Voor degene die dat schreef of het niet toevallig de kattenziekte was; Nee, ze is naar de dierenarts gegaan, en 2 dierenartsen hebben haar onderzocht, allemaal de niesziekte

waarschijnlijk had ze in het asiel al de niesziekte..

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 15:03

Ben ook blij dat het beter gaat TS, ze komt er nu vast wel weer bovenop. Heel veel plezier nog met je kitten!!