[FOTO] Summer (Jackrussel X Amerikaanse Bulldog) Groeit!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rosita

Re: [FOTO] Summer (Jackrussel X Amerikaanse Bulldog) Groeit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 23:38

Wendel schreef:
ze is super lief wat een koppie, om verliefd op te worden.
En euh ga inderdaad maar geen rassen noemen, kan niet goed gaan hahaha. Ben blij dat je je niet gek hebt laten maken door het vorige topic en dat je gewoon weer foto's van deze prachtige meid op bokt bent gaan zetten.

Ach Wendel, het ging toch niet om gek maken Ach gut Blijkbaar heb jij dat niet begrepen.

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 23:43

persoonlijk vond ik dat wel. Maar daar hebben we het al eens over gehad in het vorige topic en wil er nu niet op door gaan.

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 00:19

rockey schreef:
Kimberley77 schreef:
hihi, wat een wijs beestje om te zien zeg. Echte Jackpootjes en lijfje, maar met dat geweldige koppie van idd een stafford uiterlijk Knipoog
Ik wil geen discussie starten,w ant die heb je blijkbaar al gehad, maar heb een vraagje. Kan het geen kwaad die korte pootjes, maar als zij wel zwaar wordt vanwege het de kruising met een bulldog? Slijtage oid? Hihi, vraag mij opeens af hope het mogelijk is om een bulldog op een jack te krijgen en werkend ook nog eens. Wel prachtige hondjes iig Knipoog
Veel plezier met Summer.

ja die discussie ging niet daarom Knipoog

maar zoals ik het nu zie kan het geen kwaad, haar botten zullen zelf ook steeds sterker worden, dus het komt vast allemaal wel goed. de kruising was geheel niet gepland, maar gelukkig is alles goed gegaan met zowel de moeder als de pups!

we willen graag over een jaartje ook een keer een nestje met summer, maar wat we er op gaan zetten zijn we nog niet over uit, maar ga ik rassen noemen, krijgen we weer een discussie Haha!

en hier mee lok je niks uit wil je zeggen? of word het dan weer, men mag alleen maar zeggen wat jou uit komt?

ik vind het een grappig hondje, maar ik verander mijn mening niet helemaal hoor, ze is nog jong en ze heeft wel degelijk rad eigenschappen, maar goed, ik wens jullie natuurlijk een heerlijk baas en hond leven en heel erg veel plezier, ik zou alleen nog 10 keer nadenken, voordat je uberhaupt denkt dat het ok is om hier verder mee te fokken Knipoog

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 00:25

Leuk hondje! Haha!
Die kleine mormels kunnen me toch een rommel maken he. *LOL*

D_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 10:37

ohh een nestje er bij!? laat mij het dan weten ik wil dr een Knipoog ik vind Summer echt stoer!

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 22:28

rockey schreef:

we willen graag over een jaartje ook een keer een nestje met summer, maar wat we er op gaan zetten zijn we nog niet over uit, maar ga ik rassen noemen, krijgen we weer een discussie Haha!

Ach gut arme, arme dieren Ach gut

Maja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 22:37

Wat een schatje! leuke foto's Haha!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 22:57

JustNanno schreef:
rockey schreef:

Ach gut arme, arme dieren Ach gut

pfffffffff

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 07:36

Een leuk hondje wordt het, wat een lang lijf!! hihi

MAAR GA ER ALSJEBLIEFT NOU NIET MEE FOKKEN... zucht waarom nou?!@?!?!!?!?!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 07:46

Toeties schreef:

WAAROM GA JIJ NOU ZOOO RPATEN?!!?!??

Ahem.

Ik vind het werkelijk een lief hondje, en met de juiste opvoeding denk ik dat dit hondje geen serial killer zal worden, zoals sommige dat menen.

Verdere discussies over neit me fokken, blabla, bla, doe dat maar ergens anders. Daar is dit topic niet voor.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-06 08:03

xx_Horsiex schreef:
Toeties schreef:

WAAROM GA JIJ NOU ZOOO RPATEN?!!?!??

Ahem.

Ik vind het werkelijk een lief hondje, en met de juiste opvoeding denk ik dat dit hondje geen serial killer zal worden, zoals sommige dat menen.

Verdere discussies over neit me fokken, blabla, bla, doe dat maar ergens anders. Daar is dit topic niet voor.

nee precies, dit topic gaat alleen over de reacties over summer, en dus ook niet over de pitbull wet, als ik advies van jullie wil vraag ik die echt wel, maar die heb ik niet nodig, toch bedankt voor de leuke reacties!!

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 10:08

Citaat:
en met de juiste opvoeding denk ik dat dit hondje geen serial killer zal worden, zoals sommige dat menen.

En ook jij hebt het NIET begrepen. Helemaal niemand heeft het gedrag van deze hond in twijfel getrokken. Honden die dit uiterlijk hebben zijn 'gewoon' verboden in Nederland en als ze Summer gaan beoordelen op haar uiterlijk dan is de kans errug groot dat zij in beslag genomen wordt en dood gemaakt wordt. Ja, ALLEEN omdat ze er zo uitziet.

Je hoeft het er niet mee eens te zijn, zo is de wet nu eenmaal.

Al die 'vervelende mensen' vinden dit erg zielig voor Rockey, voor Summer en nu óók voor eventuele puppies van Summer. Dáárom zijn zo lastig en blijven ze dit naar voren brengen.

Snap je het nu?? Wij worden er persoonlijk niks beter of slechter van....... Hooguit wordt het imago van de hond in het algemeen weer wat negatiever en daar hebben wij dan weer wel last van. Voorbeeldige dieren die niet in strijd met de wet zijn en geen overlast bezorgen, daar is iedere hondenbezitter bij gebaat.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 10:12

Ze groeit echt uit tot een mooi hondje zeg,dat slopen gaat wel weer over.Vind haar koppie helemaal geweldig.
Over het nestje fokken: tja daar wilde je geen mening over dus zal het voor me houden...
Succes met je pup verder, een fijn baas hond leven gewenst met hopelijk minder sloop partijen.

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 14:36

rockey schreef:
nee precies, dit topic gaat alleen over de reacties over summer, en dus ook niet over de pitbull wet, als ik advies van jullie wil vraag ik die echt wel, maar die heb ik niet nodig, toch bedankt voor de leuke reacties!!

Nou dan zijn we uitgepraat toch, ik vind het verder een hartstikke leuk hondje.

Dat is het enige wat hier gezegd mag worden.
Prima zoek het lekker uit, fok lekker aan.
Bedankt

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 16:28

Rosita schreef:
Citaat:
en met de juiste opvoeding denk ik dat dit hondje geen serial killer zal worden, zoals sommige dat menen.

En ook jij hebt het NIET begrepen. Helemaal niemand heeft het gedrag van deze hond in twijfel getrokken. Honden die dit uiterlijk hebben zijn 'gewoon' verboden in Nederland en als ze Summer gaan beoordelen op haar uiterlijk dan is de kans errug groot dat zij in beslag genomen wordt en dood gemaakt wordt. Ja, ALLEEN omdat ze er zo uitziet.

Je hoeft het er niet mee eens te zijn, zo is de wet nu eenmaal.

Al die 'vervelende mensen' vinden dit erg zielig voor Rockey, voor Summer en nu óók voor eventuele puppies van Summer. Dáárom zijn zo lastig en blijven ze dit naar voren brengen.

Snap je het nu?? Wij worden er persoonlijk niks beter of slechter van....... Hooguit wordt het imago van de hond in het algemeen weer wat negatiever en daar hebben wij dan weer wel last van. Voorbeeldige dieren die niet in strijd met de wet zijn en geen overlast bezorgen, daar is iedere hondenbezitter bij gebaat.

Waarom moet iedereen haar dat dan weer zestig duizend keer zeggen? Bemoei je toch met je eigen zaken zou ik zeggen. Ze is heus niet achterlijk, echt weer iets voor bokt. Zeur, zeur en zeur. Ze weet het nou wel ja.

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 16:33

Misschien voor mensen die niet weten wat de RAD inhoud (zoals jij)? En bovendien is het alleen maar ter bescherming van de honden, want dat hebben ze wel nodig bij zulke mensen.

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 16:35

Nou niet voor het één of ander, maar de TS brengt het fokken met Summer zélf naar voren!
Als zij daar geen reacties op wil, had ze deze opmerking achter wege moeten laten.
De bokers die reageren op deze zin, zijn bokkers die om dieren geven! En willen voorkomen dat mens én dier nog meer leed wordt aangedaan.
Ik kan na aanleiding van beide topic's van de TS, niet anders concluderen dan dat de TS een enorm bord voor haar kop heeft, en haar ogen sluit voor de dingen die écht belangrijk zijn!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 16:35

Wat een poepie!! Haha! heel erg lief Knipoog

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 06:15

Ylana schreef:
Nou niet voor het één of ander, maar de TS brengt het fokken met Summer zélf naar voren!
Als zij daar geen reacties op wil, had ze deze opmerking achter wege moeten laten.
De bokers die reageren op deze zin, zijn bokkers die om dieren geven! En willen voorkomen dat mens én dier nog meer leed wordt aangedaan.
Ik kan na aanleiding van beide topic's van de TS, niet anders concluderen dan dat de TS een enorm bord voor haar kop heeft, en haar ogen sluit voor de dingen die écht belangrijk zijn!

Knipoog precies, maar je mag alleen maar zeggen wat de ts wil..

en ts, ik heb je of jou hond nooit af willen kraken, maar je steekt je kop in het zand, en dat je nu ook nog meld dat je er mee wil fokken? sorry, maar ik vind dat echt schandalig en dom, heb je nou werkelijk niks opgestoken van dat topic? gooi je alleen maar je kont tegen de krib? je zou er ook iets van kunnen leren en iets aan kunnen nemen van mensen Knipoog

Trudy_dJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 10:40

Ow daar is Summer weer.
Tjee wat gaat hij veel lijken op de Stafford. Had ik niet gedacht. Maar wel een leuk ding hoor.
Ja, wat betreft het fokken....
Ik zou er zelf ook niet aan beginnen. Maar goed, dat komt dat ik liever honden heb met een stamboom, dat je precies terug kunt zien wat er in de bloedlijnen zit.
Succes met hem!

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 17:16

[quote="xx_Horsiex]

Waarom moet iedereen haar dat dan weer zestig duizend keer zeggen? Bemoei je toch met je eigen zaken zou ik zeggen. Ze is heus niet achterlijk, echt weer iets voor bokt. Zeur, zeur en zeur. Ze weet het nou wel ja.
[/quote]

Zeur zeur zeur ja!! Maar ze verpest het wel voor andere mensen! Mensen die aangesproken worden op straat met een hond,'' heeft ie wel een stamboom mevrouw?? '' '' o dat is zo'n vechthond he??''
Door met dit soort honden te gaan fokken, verpest je het voor anderen, waarom, waarom waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarom moet dat???? waaaaaaaaaaaaaaaarom in godsnaam.... waarom denk jij dat die RAD in het leven is geroepen?
Mensen fokken met stamboomloze honden, honden worden afgepakt, aaaaaaaaaah zielig pupje aaaaaaaah zielig mensje.....

Maar goed, een plaat voor je kop hebben is een kunst en sommige mensen beheersen die perfect!
ga je gang, bedankt voor je inbreng in het hondenbestand!!! Deze hond was een ongelukje, kan gebeuren, pech voor het hondje, maar fok er dan niet mee verder?
TS: Wat voor ras wou je erop zetten? dat heb je bewust niet gezegd, en terecht. Dan krijg je heel bokt op je nek, en TERECHT.

Bloos NJa laat duidelijk zijn, ik vind de hond heel leuk, maar fok er nou niet mee, in mijn ogen verpest je het op die manier, waarom fokken met een hond als er een WET voor is dat dat gewoon NIET MAG??? ik begrijp het echt niet en kan er echt boos om worden.

Je steelt (neem ik aan) toch ook niet omdat dat gewoon NIET MAG?? Die wet is er nou eenmaal. Waarom ga je dan fokken met haar Rockey, als je weet dat het niet verstandig is? Ik heb een AB en die heeft ook niet de erkende papieren in nederland, wel een stamboom maar geen officieele stamboom, ( Bloos geef toe, ben er ingerold, in het hebben van die hond, zeg maar, was geen ''bewuste'' keuze en wist nog niet alles van de RAD waar zij niet onder valt overigens vanwege dr uiterlijk) Daar wilde ik ook wel mee fokken, leek me leuk, maar die honden zijn nog niet helemaal zeker van hun status, ze zijn nog niet eens verboden te houden of iets dergelijks alleen maar niet erkend, maar ik doe het daarom niet, en ze is inmiddels geholpen.

Mja, ik hou erover op, veel plezier met Summer, en ik hoop dat je een verstandige beslissing neemt.

D_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 17:38

gaan we weer..

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 22:30

D_Star schreef:
gaan we weer..

Laten we hopen dat we nooit stoppen met het voorlichten van mensen die zelf niet willen begrijpen hoe verkeerd ze bezig zijn!

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 10:42

D_Star schreef:
gaan we weer..

Niks gaan we weer, ze moet zelf weten dat zij die hond heeft, hartstikke leuk voor haar, ben alleen fel tegen het fokken ermee.

Dat is alles.

D_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 17:05

Toeties schreef:
D_Star schreef:
gaan we weer..

Niks gaan we weer, ze moet zelf weten dat zij die hond heeft, hartstikke leuk voor haar, ben alleen fel tegen het fokken ermee.

Dat is alles.

en dat weet ze ondertussen wel onderhand denk ik