Mijn Ambull wordt steeds aangevallen!! Tips?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Re: Mijn Ambull wordt steeds aangevallen!! Tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 09:23

Niet expres bij andere honden vandaan houden dat spelenderwijs met een piep is inderdaad een goed idee.Tis lastig wij hadden een golden retriever en die moesten ze ook altijd hebben, hij gaf zich meteen over en ging op zijn rug liggen.Maar 1 keer kwam er een verkeerde hond en die greep hem dat was erg zielig, maar het is eigenlijk vanzelf goed gekomen.

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 16:55

eigenlijk weten we het niet omdat ze geen stamboom heeft,ze is naar zeggen van de oude eigenaar een spaanse bulldog.
zelf denken we igg dat het ook iets weg heeft van een boerboel haar snoeten oren worden nu ook wat zwarter namelijk.....
maar echt zullen we het nooit weten denk ik ik heb haar uit delft van marktplaats.
en ze schijnt ook op een andere site aangeboden geweest te zijn maar verders........

en je hebt wel de mooiste fotos gepakt zol lijkt ze inderdaad op een staff of iets in die richting maar als je haar in het echt ziet is het anders haar wangen gaan steeds meer hangen en ze kan enorm fronsen..

mvg gemma

My_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 16:58

Met onze hond hadden we dat ook.
Zeker toen hij puppy was.
Het is een bouvier.
Wij dachten altijd dat het kwam omdat hij geen staart heeft.
Nu is hij 4(of ouder weet het niet meer) nu moet je zelf goed op letten want de ene hond pakt hij wel en de ander niet.