puppies in de dierenwinkel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tries_en_Faf

Re: puppies in de dierenwinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 21:31

Kan je die dierenwinkel niet aangeven bij politie, Dierenbescherming, en weet ik wat al nog meer?? zoveeeeel mogelijk, net als toen met Faunaland?!
sbs, rtl, weet ik veel, schrijft alles een brief!

samp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 22:17

ik heb niet zo veel verstand van honden maar ik vind wel dat het (netzo als de rest vindt) zielig!! Boos! hoe kunnen die mensen dat doen!!! Stoom uit je oren
maar ik zeg ook: NIET kopen want er komt gewoon een andere pup voor in de plaats dan en dan lijdt er nog een hond Huilen
als idd niemand een pup koopt halen ze ze uit de handel, en als dus niemand een pup daar koopt stopt het vanzelf Knipoog dus dan moet jij het ook niet doen ..hoe zieleg het ook is..
als ik jou was zou ik gewoon een pup van een fokker nemen. Knipoog

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 22:23

astra4 schreef:
Ik vind het ronduit vreselijk. Ik ben het zelf ook eens tegengekomen in een diernewinkel in Rijswijk, allerlei pups in een kaal hok met alleen wat kranten op de bodem. Niks geen opvoeding of wat dan ook. Mijn man en ik konden het niet geloven, en hebben toen we thuiskwamen contact opgenomen met de dierenbescherming. Na onderzoek wist de DB ons te melden dat dit één van de weinige winkels was, die nog een vergunning had voor zulke praktijken. Bah..ik hoop dat het z.s.m. zwaar verboden wordt!

Deze man heeft een vriendje bij de gemeente(?) zitten.
Zodra zijn vergunning worden ingenomen vanwege verwaarlozing of slechte verzorging heeft hij hem binnen een week weer terug omdat hij "de juiste mensen" kent...
Gewoon weg schandalig!

jokeomar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 22:25

Hebben jullie soms nooit gehoord over de puppy's die in de oostbloklanden onder ermbarmelijke omstandigheden groot gebracht worden en snachts(omdat het niet bekend mag worden) naar oa nederland vervoert worden om in dierenwinkels verkocht te worden?

NOOIT kopen dus!

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 22:32

in bijna elke dierenwinkel in belgie worden pups en kittens verkocht.

sommige zijn wel goed voor de pups en die zijn ook gezond maar je hebt altijd een stel uitzonderingen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 19:09

Ik vind het zielig ja bij een dierenwinkel!! Dat zijn meestal dan broodfokkers en trouwens als je een hond neem kan je beter wat meer betalen voor een hond bij een goede fokker als minder betalen bij zo'n broodfokker, want dat is alleen maar zielig en het hondje is dan toch meestal niet in orde...
het zou echt verboden moeten worden...broodfokkers. helaas is hier weinig controle over.

Biepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 07:04

Dierenwinkels kopen overal honden op, niet alleen van broodfokkers, maar wie wil er nu een pup van een fokker die hem aan een winkel verpatst?

annemiek1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 22:52

aaah wat sneu!! Ik heb dat nog nooit gezien eigenlijk. Alleen een jong konijntje helemaal all1 in een klein glazen hokje zonder wat dan ook die wou k ook wel meenemen zo sneu.. Boos!
Van die puppy's moet echt verboden worden ja!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 16:32

in essen ging ik nog weleens naar een dierenwinkel waar ze inderdaad pups hadden,1x hadden ze een rottweiler,en die was zooo lief,was al een oudere pup,denk een week of 12,daar in zo'n witte bak,helemaal alleen...

heb nog gevraagd wat die kostte,500 euro,ze vragen er nog geen misselijke prijzen voor.

dacht dan help ik die hond,maar ja,2 weken later zat er weer een bak vol kleine rotties....