Hoe verwend is jou huidier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fleur_Laura

Re: Hoe verwend is jou huidier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 16:42

volgens mij is mijn konijn ook redelijk verwend ze heeft:
- 5 hokken die allemaal d.m.v buizen op elkaar zijn aangesloten
- 2 uitlaatriemen (jaa kan oowk met een rabbitje
- word 2 keer per week schoon gemaakt
- krijgt elke ochtend voer met gedroogd brood
- krijg veeeel aandacht
- word soms geborsteld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 18:22

Ehm.
Mijn nieuwe poesje Jip heeft de hele kamer en mijn bed voor zichzelf, ik slaap beneden; Want erbij is echt geen doen. Vork
Verder krijgt Jip speciale brokjes+paté van Whiskas voor Kittens, heeft propjes, muisje, 2 balletje, poesje met touwtje;
Maar ach, valt best mee eigenlijk.
De hond niet zo verwend. Mijn kanarie krijgt altijd wel 2 van die 'knabbelstokken' en altijd over de zaadjes van Vitakraft
altijd een schepje cocktailzaadjes of iets dergelijks.

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 19:29

Nou niet verwend ze hebben spullen genoeg (lees; speeltjes en een eigen plekje, de kat nu 2 omdat we inmiddels nog maar 1 hebben). Verder krijgt de hond elke dag een denta stix en de kat een beetje blikvoer, maar neuh ik vind ze niet verwend. Lachen

foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 19:34

Mijn beesten worden ook erg verwend.
Ze eten trouwens ook een stuk gezonder dan mij met al dat dagelijkse fruit en groenvoer wat ze krijgen.
Als ik thuis ben, mag het konijn gewoon los lopen netzolang ik weer naar het werk etc. moet.
Ook slaapt mijn konijn regelmatig bij me in bed. Bloos
Als ik op bed lig en mijn konijn wilt aandacht, springt ze gewoon naast me op bed en begint ze met haar pootjes op mijn rug te krabben, zodat ik me om moet draaien voor haar dagelijkse knuffelbeurt. Clown

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 19:51

Mijn hond is nu ik erbij stil sta eigenlijk tot op t bot verwend. Bloos

Hij slaapt bij mij op bed, als het onweert [is hij bang voor] zelfs onder de dekens. Ik loop elke dag 4x met 'm, tijdens koffiedrinken zit ie op een stoel bij mij aan tafel en heeft hij ook een eigen bordje met een hondenkoekje erop [ Bloos ] & 'savonds krijgt hij altijd een stuk vlees van me. Verder zorg ik er altijd natuurlijk voor dat hij water en brokjes heeft. Hij heeft een eigen stoel met kussen erop [ Bloos ], een eigen ligkussen, een hondenmand en hij mag op de bank. Hij heeft een hondenluik zodat hij altijd in de tuin kan. In de tuin heeft hij als het droog is ook nog een eigen matje liggen. Als hij uitgelaten wil gaat hij voor de deur staan en blaft, waarna ik hem ook braaf elke keer uitlaat wanneer hij dat wenst. Ook heeft hij onwijs veel speelgoed.

Bloos Best erg.

_Jeann

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 19:53

Janna_ schreef:
Sunrise_ schreef:
Mn moeder gaat voor de hond van de bank/stoel af Nagelbijten / Gniffelen .

Oeh die is erg Nagelbijten / Gniffelen Clown

Idd! Koe

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 11:38

Mijn hamster wordt giga verwend door mij. Scheve mond
Mijn konijn wordt verwend door mij & mn vader, dus die is DV. Vork

Maar dat verdienen ze allebei wel. Lovers

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 15:14

tja wat is verwend Haha!
denk dat de meest verwende in ons huis de kat is hihi die hoeft maar te mauwen en hij krijgt het gedaan, zo als overal staat ; de hond heeft een baas maar de kat personeel Haha!
tja onze diertjes krijgen wel alles wat ze nodig hebben, maar verder geen kleertjes geen hondenbed o.d gewoon een mand en een bench daar moeten ze het maar mee doen Clown
hun vinden trouwens vaak dat ze het erg slecht hebben hoor als ze niet met ons mee mogen eten als wij koekjes hebben Vork Koe

maar de diertjes hebben t supper goed

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 15:16

Mijn kat is echt ontzettend verwend!! Madame krijgt ook altijd haar zin. En de hond is redelijk verwend, maar in ieder geval minder dan de kat!!

Eas_Mon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 16:25

Mijn kat is ook wel lekker verwent.. Kan eten zoveel ze maar wil(ze komt tog niet aan.. Clown ) Ze kan lekker achter de muizen gaan hiero maarr.. als ze dr 1 komt brengen naar je wil ze wel een beloning (lees: een aai over der hoofdje) anders is ze flink teleurgesteld.

Hond word ook wel verwent soms loopt ie ff stiekem naar buiten naar de buren (50 meter verderop) en krijgt daar een lekker snoepje Vork Alsof hij nooit bij ons iets krijgt.. Knipoog

Konijnen hebben een flink stuk tuin voor hunzelf (2 bij 4m als het niet groter is) met gras en ze krijgen nog een worteltje erbij en voer.. 2 handjes per konijn.

ratje heeft een heel groot hok 1 bij 120m. volgens mij met allemaal speeltjes en eten erin Haha!

geiten: kunnen naar buiten wanneer ze willen en naar binnen dus ook Tong uitsteken en hebben altijd lekker gras.

tinker: Ja die word ook wel verwent.. 4x in de week een flinke poetsbeurt (hijs altijd vies! Dromen ) we hebben zelfs een luxe stal voor hem gebouwd waar die in en uit kan lopen.. gaan nog een paddock maken voor hem.. krijgt genoeg te eten en mag ook een maatje hebben..

ff kijken ben ik nog wat vergeten?? Nopee Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 16:30

Onze honden Clown Kijk maar naar mijn Avater!! Tis niet normaal, eist ie de hele bank voor zichzelf op Tong uitsteken

Dani001

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 16:36

Mijn honden zijn afgericht, die mogen ook niet schooien, eet die niet binnen het half uur (krijgt 3X per dag) gaat het weg en krijgen ze t pas later opnieuw. De katten mogen ook niet boven, de honden niet in de living etc.

Maar één van mijn paarden heeft t wel netjes voor mekaar gekregen (hoe weet ik niet, ik heb m dat nooit aangeleerd ) :
-suiker lust hij niet, bruine suiker daarentegen wel
- wit brood lust hij niet, bruin brood wel (als er ongenadig één stukje wit tussen het bruine zit, dan ligt het witte stukje er achteraf nog)
- wortelen moeten in schijfjes (een ganse wortel hoeft hij gewoonweg niet)
- mijn andere paarden bijt ik altijd een stuk uit een appel vlak voor de proef, dan schuimen ze goed, hij hoeft dat niet, tenzij ik het met een mes afsnij
- water drinkt hij enkel op stal of op wedstrijd als hij een aparte emmer heeft, heeft al een ander paard eraan gedronken, dan hoeft hij gewoon niks...
- voor ik ga rijden (en dat is wel mijn schuld, dat heb ik hem wel zelf gewoon gemaakt) smeer ik zijn mondhoeken in met Zwitsal voor rode billetjes (hij had vaak van die velletjes, niet open maar toch niet leuk, tot ik die tip kreeg van zwitsal te gebruiken), als ik nu zijn mond niet insmeer, dan weigert hij echt pertinent zijn mond open te doen (wat ik ook probeer die houdt zijn tanden op elkaar (en vraag nu niet hoe oud ik ben, want ik ben 24, heb al eigen paard sinds ik 3 ben en rij sinds ik 5 ben en dit is mijn parttime-job)
- etc

Die is idd verwend ja!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 16:43

Mijn hond is ook echt verwend...smorgens mag hij altijd even op bed komen liggen ...soms maakt ie de deur beneden open en komt hij snachts naar boven...nou en ligt over heel het bed heen en ik heb geen ruimte meer...! S morgens gaat ie altijd zn tandjes poetsen met een dentastik...dan krijgt ie altijd brokjes met duck erdoor heen..! smorgens als ik de paarden in het land ga zetten dan gaat ie altijd met me mee naar de manege....ook daar krijgt hij altijd van iedereen lekkere dingen niet normaal.....hij loopt altijd los nooit aan de riem en heel vaak ben ik hem kwijt en dan loopt ie weer even lekker te banjeren....

S middag als ik werk komt mn vriend weer speciaal naar huis om dat varken uit te laten maar meestal heeft ie nog geen eens zin omdat ie dan lekker ligt te meuren op de bank!

S avond krijgt ie weer lekker eten...en heel vaak eet ie ook wel met ons een beetje mee (slecht heh)...en ook weer brokjes met duck....meestal ga ik nog voor het eten de paarden weer binnen halen dan gaat ie mee.....en dan na jet eten gaat ie ook weer mee....! S avonds om 11 uur krijgt ie zn speel uurtje(vind de buurvrouw altijd leuk hihi) nou en dan weer spelen.....spelen spelen spelen heel de dag door op de manege ook! Hij wil altijd gekriebelt worden...dan geeft ie een poot en dan wilt ie dat je gaat kriebelen...en dat word dan ook gedaan...doe je het niet dan gaat ie je echt lopen vervelen....meestal bij mn vriend dan gaat ie op hem springen en bijten haah echt komisch en dan gaat ie hem kriebelen en dan is het over!

Ik werk maar 3 dagen meestal halve dagen dus is haast nooit alleen...en mag echt overall mee naar toe en krijgt zoveel aandacht niet nor,aal! dus hij is heel erg verwend haha! hij is heel erg verwaarloosd geweest dus het mag ook wel.....hij woog toen we hem kregen 9 kilo....nu 18 kilo...oeps!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 16:45

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 16:48

Haha, en of mijn hond verwend is!
Hij mag bij mij in bed slapen, wordt elke dag uitgelaten (normaal natuurlijk Lachen ).. Kan alles doen wat hij wilt, heeft boordevol speeltjes.. En als je hem iets van droog brood geeft eet hij het niet Tong uitsteken
Of brood met een plakje kaas ofzo, dan eet hij de kaas op en laat het brood liggen.. Haha!

Verwend.. of niet..?

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 18:59

Mijn hond is ontzettend verwend, echt heel erg Haha!

Hij mag in bed slapen, mag de hele dag in de tuin spelen, wordt 4x per dag uitgelaten, eet alles wat wij eten en heeft minstens 25 speeltjes. Verder heeft hij nog 4 grote botten en krijgt hij 1x in de week een varkensoor Haha!

Verder slaapt hij altijd op de bank, en mijn vader werkt op de bank dus dan liggen er spullen. Abel hoeft maar 1 piep te geven en mijn vader haalt de spullen van de bank zodat hij erop kan liggen. Als Abel dan eenmaal ligt, duwt hij net zo hard met z'n kont tegen je aan dat je gewoon weggaat Schijnheilig

Er wordt wel gezegd dat we enorm goed voor hem zijn Haha! Ach, hij heeft een fijn leven zo..

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 13:01

mijn katten zijn niet verwend, ik ben verwend met zulke fijne poezels!!

Ik word gewassen en geknuffeld en krijg regelmatig katmassage op mn rug, buik en benen. Mijn eten wordt voor me opgeruimd en mn borden gewassen. Er komt er altijd een bij me zitten zodat ik niet alleen op de bank hoef te zitten.
Mn bed wordt voorverwarmd en als ik het koud heb dan kruipen er twee warme kruiken onder mn dekens.
Ik hoef nooit bang te zijn dat ik uit mn bed rol want zij zorgen met zn allen (4 stuks) dat ik er niet uit kan vallen.
De muizen spinnen en vliegen worden gevangen en opgeruimd.
Als ik thuis kom dan staan ze bij de deur om me te verwelkomen na een lange dag werken.

Wat wil ik nog meer???

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 20:47

Mijn hondje is zelfs zo erg dat als ik even van mijn stoel ga, hij daar gaat liggen en als ik dan terug kom en ik doe alsof ik ga zitten blijft hij gewoon liggen.. zodat ik maar op een andere stoel ga zitten.. Clown

Dribbel_24

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 20:52

Ook ons hondje is super verwend
ze gaat zelfs netjes aan tafel zitten Lachen
Afbeelding

Naatje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:03

Ook mijn honden zijn erg verwend.
- mogen op de bank
- gaan 's avonds mee naar bed
- krijgen 2 x per dag eten
- worden een keer of zes uitgelaten
- zijn ongeveer een uur per dag alleen
- mogen met manlief mee naar de dierenwinkel om hun eigen speeltje uit te zoeken Verward
- eigenlijk mogen ze "bijna" alles

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:13

Naatje80 schreef:

- mogen met manlief mee naar de dierenwinkel om hun eigen speeltje uit te zoeken Verward

Haha, die vind ik wel erg leuk!

Bobby (zo heet mijn hondje:P ) wil je dit speeltje..? Of liever deze..? Clown