Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

] & 'savonds krijgt hij altijd een stuk vlees van me. Verder zorg ik er altijd natuurlijk voor dat hij water en brokjes heeft. Hij heeft een eigen stoel met kussen erop [
], een eigen ligkussen, een hondenmand en hij mag op de bank. Hij heeft een hondenluik zodat hij altijd in de tuin kan. In de tuin heeft hij als het droog is ook nog een eigen matje liggen. Als hij uitgelaten wil gaat hij voor de deur staan en blaft, waarna ik hem ook braaf elke keer uitlaat wanneer hij dat wenst. Ook heeft hij onwijs veel speelgoed.
Best erg. Janna_ schreef:Sunrise_ schreef:Mn moeder gaat voor de hond van de bank/stoel af.
Oeh die is erg![]()

) Ze kan lekker achter de muizen gaan hiero maarr.. als ze dr 1 komt brengen naar je wil ze wel een beloning (lees: een aai over der hoofdje) anders is ze flink teleurgesteld.
Alsof hij nooit bij ons iets krijgt..
en hebben altijd lekker gras.
) we hebben zelfs een luxe stal voor hem gebouwd waar die in en uit kan lopen.. gaan nog een paddock maken voor hem.. krijgt genoeg te eten en mag ook een maatje hebben..
Kijk maar naar mijn Avater!! Tis niet normaal, eist ie de hele bank voor zichzelf op
).. Kan alles doen wat hij wilt, heeft boordevol speeltjes.. En als je hem iets van droog brood geeft eet hij het niet 

Ach, hij heeft een fijn leven zo..

Naatje80 schreef:
- mogen met manlief mee naar de dierenwinkel om hun eigen speeltje uit te zoeken![]()