Diesel is wel een schatje zeg, ga nu even rondneuzen op de dierenasiels site

Zal er even bijzeggen; we hebben ook een kat (kitten) en een konijn (en vissen maargoed, hebben ze niks mee te maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:enthousiast en lomp.
Anna-Jelly schreef:Somokkele, als het goed is komt de pup wel een paar maand voor de baby geboren word.
Onze herder hebben wij op 3 jarige leeftijd gekregen, vrouw vertelde ons dat ze heel goed bij kleine kinderen kan (zijn hier op de buurt), maar die ontloopt ze en als ze bij ons thuis zijn komt ze niet van haar kleed, haar kleed kan ze beschermen en dus grommen, tanden laten zien. Geen enkele vreemde mag dan ook bij haar komen van ons, dus ze weet het heel goed uit te kienen. Dus ondanks dat het gezegd word neem ik het inmiddels wel een beetje met een korreltje zout zeg maar omdat wij hier ook anders op gerekent hadden. Alle kinderen die nu langs komen sturen we als eerste met een balletje de tuin in, dat vind ze geweldig.
Arrabel schreef:Maar met de Labrador moet je wel weer heel erg uitkijken met HD en andere afweikingen.
Er is een tijd geweest dat deze honden ontzettend in waren en ze zijn toen ontzettend doorgefokt.
Ook zijn de labradors vaak over enhousiast en kunnen je zo omver lopen, een labrador heeft ook heel veel beweging nodig.
En een hele goede opvoeding, zeker als het een reu is.
Maar ik raad je zoiezo aan om een teef te nemen, die zal een babytje in huis ook beter kunnen begrijpen dan een reu.
Een reu heeft totaal geen moedergevoelens en zal eerder jaloers worden op het kind.
En die eeuwige groene klodders die uit de ....jeweetwel van de reu komen vind ik ook zeer smerig....
Arrabel schreef:Ik heb ook wel is gehoord dat bouviers hele lieve honden zijn...
Maar nu ben ik even heel eerlijk... (niet boos worden) bij een bouvier heb ik altijd een stinkende vieze lelijke hond in mijn gedachten...
Arrabel schreef:En een hele goede opvoeding, zeker als het een reu is.
Maar ik raad je zoiezo aan om een teef te nemen, die zal een babytje in huis ook beter kunnen begrijpen dan een reu.
Een reu heeft totaal geen moedergevoelens en zal eerder jaloers worden op het kind.
En die eeuwige groene klodders die uit de ....jeweetwel van de reu komen vind ik ook zeer smerig....
MightyMike schreef:Ik vind dit persoonlijk een beetje vreemd. Groene klodders? Volgens mij doe je dan iets verkeerd, want mijn reu (Welsh Springer Spaniel van 5) heeft dit misschien 1 keer gehad door een ontsteking.