Broodfokker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Magnummm

Re: Broodfokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 19:09

Zie trouwens dat ThePast03 dit ook al zei. Sorry daarvoor Lachen

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:43

Ik heb mijn paarden op een pensionstal gehad waar werd gebroodfokt. Met rottweilers, golden retrievers en jack russels. Ik kon er niet tegen. Ik wist waar ze zaten, altijd blaffen, altijd in het donker, en in de stront. En wat deed de dierenbescherming? Niets! VAndaar dat ik de dierenbescherming ook niet meer steun. Ze kunnen kapot vallen.

BEhalve het asiel Pauline, hebben ze hier ook hele mooie honden: http://hondeninnood.spanjeweb.nl/

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 15:31

ja, er is wel een wet voor, ben hem net toevallig aan het leren Boos! Fokkerij valt onder het honden en kattenbesluit. Als je het niet vertrouwd kun je ze altijd aangeven bij de dierenbescherming. Niet dat die altijd wat doen maar toch.

magicrover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 16:16

Wij hebben dit ook gehad. Er was nog 1 pup (Rottweiler). Mams moest tijdens het eerste bezoek naar de wc en liep de verkeerde deur door. We moesten tegelijk opstaan en naar de auto gaan van haar (ik was 16 en mijn broertje 10). Ze legde ons uit hoe of wat. Een aantal jaar later was ze in het asiel om een hond te halen en vond daar een Rottweiler teef, bleek het die teef te zijn die ze zag toen ze de verkeerde deur door liep. Je wilt niet weten hoe dat beestje eruit zag. Ze heeft de teef genomen en die heeft gelukkig nog 3 leuke jaren bij ons thuis gehad.