Jouw foto's zijn ook gaaf zeg! Vind jouw gorilla net iets sprekender als die van Kim, zo met z'n ogen open.. Knap hoor!
echt heel mooi werk steffieejziet er super mooi en scherp uit die van die aap die is echt heel mooi andere ook maar die springt er voor mij echt uit ben benieuwd naar de foto's van mij dalijk kijken of je deze aap ook op de foto kan krijgen
hey meis...echt hele mooie foto's die van die gorilla vind ik ook heel erg mooi... en de kwaliteit vind ik ook gewoon mooi hoor...en die aap miesje krijg je ook wel scherp op een foto hoor :P hahahakus
Mooie fotos Je zou eens naar een natuurkalender ofzo moeten bellen om te publiceren. Of Blijdorp zelf natuurlijk!
Zoow he wat een prachtige foto's!! Hele mooie kleuren en harstikke scherp!!Met wat voor camera heb je ze gemaakt??
Elaine schreef:Mooie fotos Je zou eens naar een natuurkalender ofzo moeten bellen om te publiceren. Of Blijdorp zelf natuurlijk! Misschien doe ik dat wel ja Bedankt voor de leuke berichtjes De gorilla sprong er voor mij ook uit!@ Dainty_Bess: Met de Canon Eos 350D
hhahaha die eerste is ech grappig maar ze zijn ech moooi hoor die foto's, je hebt geen cursus meer nodig hhihi