[Foto] Engelse bulldog pup nu 3 maanden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nannoe

Re: Engelse bulldog pup nu 3 maanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 09:11

ah wat een schatje.

Marsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 09:22

Leuk beest hoor Haha!. Mijn zus heeft er ook 2 die momenteel even bij ons logeren. Super lieve en gezellige beestjes zijn het.

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 14:34

Yvonnelind schreef:
Een vriendin van mij heeft ook een Engelse buldog van 3 maanden... Die kon ze gratis ophalen (ja, fokster hoefde niet te zien waar ze tercht kwam) en die moet de komende jaren 3 nestjes zien te overleven. Overleven ja, want 3 nestjes betekend drie keer onder narcose en een keizersnede. Het hart kan een natuurlijke bevalling niet aan. Voor de bevalling gaat ze terug naar de fokker en als die de pups dan weer heeft verkocht, dan gaat ze weer terug naar die vriendin. Leuk om zo,n dier uit haar vertrouwde omgeving te rukken als ze hoog zwanger is. Tot het eerste nestje moet de pup om het uur in de bench om te rusten en zoveel mogelijk eten, want ze moet vet worden voor de tentoonstelling...
Ze moet elke dag gewassen worden, want ze kan haar eigen gat niet eens schoonhouden en snurkt, hijgt en kwijlt...
Jah, ècht heel leuk zlief en schattig hoor, maar ik vind het een zielig ras. Gelukkig doe jij je best om dat arme beest toch nog een heel leuk leven te geven. Ik hoop dat je je hond niet onder dezelfde achterlijke voorwaarden hebt gehaald als die vriendin van mij. Echt walgelijk, zulke broodfokkers, want geld, dáár draait het om.

.

Boos! en dat doet ze?!?!
gewoon dat beest........... oooooooooooo *boos*

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 14:53

Toeties schreef:
Yvonnelind schreef:
Een vriendin van mij heeft ook een Engelse buldog van 3 maanden... Die kon ze gratis ophalen (ja, fokster hoefde niet te zien waar ze tercht kwam) en die moet de komende jaren 3 nestjes zien te overleven. Overleven ja, want 3 nestjes betekend drie keer onder narcose en een keizersnede. Het hart kan een natuurlijke bevalling niet aan. Voor de bevalling gaat ze terug naar de fokker en als die de pups dan weer heeft verkocht, dan gaat ze weer terug naar die vriendin. Leuk om zo,n dier uit haar vertrouwde omgeving te rukken als ze hoog zwanger is. Tot het eerste nestje moet de pup om het uur in de bench om te rusten en zoveel mogelijk eten, want ze moet vet worden voor de tentoonstelling...
Ze moet elke dag gewassen worden, want ze kan haar eigen gat niet eens schoonhouden en snurkt, hijgt en kwijlt...
Jah, ècht heel leuk zlief en schattig hoor, maar ik vind het een zielig ras. Gelukkig doe jij je best om dat arme beest toch nog een heel leuk leven te geven. Ik hoop dat je je hond niet onder dezelfde achterlijke voorwaarden hebt gehaald als die vriendin van mij. Echt walgelijk, zulke broodfokkers, want geld, dáár draait het om.

.

Boos! en dat doet ze?!?!
gewoon dat beest........... oooooooooooo *boos*

nou moet zeggen dat ik jou vriendin even walgelijk(zo niet erger) vind als die broodfokker.....
Heb er even geen woorden voor(heb ik wel maar komt niet door de censuur heen) .... Stoom uit je oren

Douni

Re: [Foto] Engelse bulldog pup nu 3 maanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 15:54

Wat een schatje! Ja

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 17:02

Toeti en Cars: Ik ben het hélemaal met jullie eens!!!! Boos!
Ik heb het ook tegen d'r gezegt en ook meer dan 1 keer. Ze hebben een heilig vertrouwen in die fokster (hoe stom kan een mens zijn..???!!) en thats it.
Verder een lieve vriendin, maar hebzucht maakt blind.
Dit is zóóó waardeloos!!

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 14:19

Misshcien eens een keer aangifte doen? Nouja, zulen ze wel niks aan doen,maarja als niemand zijn mond opentrekt....

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 14:44

Dat is de reden dat wij dus hebben gekeken naar een ander soort fokker ik wilde perse geen broodfokker maar eentje die juist op een goeie manier en om de juiste redenen heeft gefokt.

De fokkers wilde namelijk 1x een nestje van hun eigen hond omdat ze daar graag een eigen pup van wilde hebben. Dit is netjes onder begeiding gebeurd.

We hebben er ook 2 uur voor moeten rijden en zijn er een keer of 4 geweest voor we haar mee konden nemen.

Maar die broodfokkers zijn verschrikkelijk!! Een waar leed voor de dieren!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 22:09

tsssssssss vernaggel jullie ff lekker een topic Rolleyes

Iris ik vind haar geweldig Haha!
Heb er zelf ook 1 gehad * ene bonte Knipoog) *
erg lief ding heb je

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 22:21

Kom ze dan maar eens snel persoonlijk bekijken!! hahaha Haha!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 22:27

Iris1702 schreef:
Kom ze dan maar eens snel persoonlijk bekijken!! hahaha Haha!

hahahahaha

Ja moet ik zeker een keer doen * das serieus afgesproken*
moet alleen eens kijken wanneer ik een tijd heb Nagelbijten / Gniffelen

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 08:36

Wat een schatje zeg Lovers

xSemmiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 16:36

Ach gossie wat een lekkerding!! Lovers