[Foto] mijn Noren poezels

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie1018

Re: mijn Noren poezels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 19:01

cissy: ga jij naar de kitten/veteranen middag van de noorman ?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 19:03

Leuke katten, die zie ik niet zo vaak Haha!
Zo te zien hebben jullie ze in een ren?

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 00:45

@ Cissy, ik zal wel eens weer in de bonen geweest zijn, ik zie ook nergens (meer) de 22e op de site van de Noorman staan.
Dus ik houd het in gedachten, vooral nu ik weet dat het geen probleem is als de stamboom nog niet binnen zou zijn. Entingen etc. zijn helemaal in orde.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 10:05

@kimmie1018, ben er nog niet over uit wat ik ga doen, vind Eerbeek wel wat ver rijden, denk dat ik naar Amerongen ga. Hoezo, ga jij wel?

@capopjekop, ze zitten inderdaad in een ren, ik heb een drukke weg langs mijn huis en ik wil deze mooie poezels ook niet kwijt aan louche figuren. Ze hebben een hele grote ruimte tot hun beschikking dus ze kunnen volop rennen en spelen.

@tienus63, niet te lang wachten met opgeven Knipoog vaak zitten ze heel snel vol!

kimmie1018

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 10:47

cissy: ik denk dat me meoder en ik wel gaan, maar we wetren het ook nog niet zeker !

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 11:23

cissy schreef:
@capopjekop, ze zitten inderdaad in een ren, ik heb een drukke weg langs mijn huis en ik wil deze mooie poezels ook niet kwijt aan louche figuren. Ze hebben een hele grote ruimte tot hun beschikking dus ze kunnen volop rennen en spelen.

Oke, ik vond het juist goed. Wij hebben zelf geen katten maar onze tuin ligt wel vol met poep van andermans katten. Van jullie katten hebben de buren dan iig geen last Lachen

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 16:29

en ik ook niet van de (boeren)katten van de buren Lachen ik woon in het buitengebied midden tussen de weilanden

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 19:07

Oe, wat een prachtige katten. Mooie kleuren ook. Leuk dat ze in een ren kunnen spelen. Daar heb je wel wat kamwerk aan zeker? Zou onze kat een kruising kunnen zijn met Noor, kijk je even in mijn profiel?

kimmie1018

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 22:06

AstraGirlie: ik denk het wel maar het kan ook een rkuising zijn met ene maine coon. !

Duppie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 23:21

super mooie poezen vooral die eerste Lachen

Felies_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 23:22

hee! Haha!
Leuke foto's! Lachen

Adrija

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 23:28

Wat een mooierds die boskatten. Die van mij (zie profiel) is een halve boskat of halve Maine Coone (denk ik), maar wat minder haar in de kraag. Als ik die uitdrukkingen en houdingen van die van jou zie, vind ik dat ze er veel op lijkt. Ook dat gedrag, eenkennig, kwekkerig en aanhankelijk. Ik zal het nooit weten. Maar je hebt mooie beesten!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 08:54

@astragirlie, geen idee of dit een kruising Noor kan zijn, ik zie wel dat je kat een neus met een 'deuk' heeft dus geen recht profiel wat Noren wel moeten hebben, en ze heeft een beetje bol hoofdje ipv een driehoeksvorm, maar je weet met kruisingen nooit wat er uitkomt.
Misschien is het wel kruising Pers?
Enneh, dat kammen valt wel mee hoor, ze vinden het geweldig lekker om gekamd te worden en knorren dat het een lieve lust is, ik kam dus meestal voor het lekkere niet voor de klitten Lachen

@ingeborg, Noren hebben ook niet allemaal een volle kraag, een vriendin van mij heeft een volle Noor dekkater en die heeft alleen een pluimstaart, die kraag is m te warm waarschijnlijk Lachen
Isami daarentegen is nu al volop een kraag aan het kweken! Die heeft swinters altijd een enorme kraag en zit dan vol in vacht, geweldig!
Jouw kat heeft wel de uitdrukking van een Noor dus wie weet...

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 09:46

Ja je hebt gelijk, het is meer een kruising met een Siberische boskat, hebben het gisteren gevraagd aan fokkers van Noren. Die hebben idd een recht neusprofiel. Pers denk ik zelf niet.
Onze houdt er niet van gekamd te worden, duurt veel te lang Lachen

Adrija

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 12:37

cissy schreef:

@ingeborg, Noren hebben ook niet allemaal een volle kraag, een vriendin van mij heeft een volle Noor dekkater en die heeft alleen een pluimstaart, die kraag is m te warm waarschijnlijk Lachen Isami daarentegen is nu al volop een kraag aan het kweken! Die heeft swinters altijd een enorme kraag en zit dan vol in vacht, geweldig!

Oké, leuk om te weten Lachen

kimmie1018

Re: [Foto] mijn Noren poezels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 12:57

jah he Tong uitsteken

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 15:34

Ik ga 8 okt naar Amerongen, er was nog een plekkie voor mn kind vrij. Lachen
Zal mij benieuwen of ze het leuk vindt...

Het thema van die dag is FEEST en er wordt verwacht dat je je showkooi aankleedt in feestthema, iemand een ideetje?

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:54

thema voor jouw kooi:
Voor de winnaar!!!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 16:09

uiteraard ga ik voor de winnaar Lachen maar hoe beeld ik dat uit, oude paardenbekers meenemen en net doen of ze al gewonnen heeft ?? (is wel heel zeker van jezelf zijn als je dat durft hahaha)

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 17:20

Dan doe je net het nederlands elftal; zij denken toch altijd zo gemakkelijk een belangrijk iets te kunnen winnen.

Alle gekheid op een stokje; ik zou het zo niet weten.

Misschien is het thema "debutantenbal" een leuk idee; ze is wel heel mooi, een echte dame.

Google eens op afbeelding debutantenbal, dan kun je foto als achtergrond in de kooi maken, of een mooi orkest voor zo'n galabal.