Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin schreef:Wat zou er gevaarlijk kunnen zijn aan een slak?
Eightlegged schreef:Ik heb ongeveer 100 vogelspinnen, een aantal andere spinnen, 2 schorpioenen, 2 reuzenslakken, 2 sluierstaart vissen, een hoornkikker, 3 luipaardgekko's, 4 micro gekko's, een paar muizen, een kat en 3 gerbils
Goof schreef:Eightlegged schreef:Ik heb ongeveer 100 vogelspinnen, een aantal andere spinnen, 2 schorpioenen, 2 reuzenslakken, 2 sluierstaart vissen, een hoornkikker, 3 luipaardgekko's, 4 micro gekko's, een paar muizen, een kat en 3 gerbils
Mijn god....
Hoeveel kamers nemen ze in beslag met zijn allen??
Eightlegged schreef:Ik vind het in ieder geval niet raar dat er honger heerst in Afrika
orri schreef:Tja dan kunnen ze toch beter slakken gaan etenhahaha, knappe jongens, leuk om naar te kijken.
Eightlegged schreef:Dit zijn inderdaad de slakken die we eten als escargotsMisschien moeten we ze daar es leren koken
Berdien, jij gaat een slak vasthouden zometeenIk ga zo es kijken of dr al baby's zijn!
orri schreef:LOL, ik eet geen escargotsmaar als je ze ooit zat wordt kun je ze kwijt aan franse restaurants
Eightlegged schreef:Dit zijn inderdaad de slakken die we eten als escargotsMisschien moeten we ze daar es leren koken
Marye78 schreef:dat zijn toch wijngaardslakken? of is dat weer een andere benaming voor afirkaanse reuzenslak...![]()
er zaten vroeger trouwens ook van die wijngaardslakken in het Haagse bos, die had ik toen met mijn vader gevonden hahahaha