[FOTO] 18+ Spinnen sex!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Babsiej

Re: 18+ Spinnen sex!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:30

Eightlegged schreef:
Als jullie het zo vies vinden, dan kijk je toch lekker niet? Vork
Ik plaats dit voor mensen die het wèl interessant vinden, "bah" en "iehl" zit ik niet echt op te wachten, dank je Lachen

Je mag toch zeggen dat je het er vies uit vind zien ? als je geen commentaar wilt moet je het niet plaatsen.

Ziet er idd raar uit Clown Ik had er ook geen 2 parende spinnen in gevonden Haha!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 13:32

Babsiej schreef:
Je mag toch zeggen dat je het er vies uit vind zien ? als je geen commentaar wilt moet je het niet plaatsen.

Snap wel even dat ik bij elk topic over spinnen dat ik plaats minstens de helft "iehl" en "bah" reacties zijn. Ik weet nou wel een keer dat niet iedereen ze leuk vind Knipoog

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:32

Wat een ongelooflijk mooie foto's!!!
Mag je wel een hoop baby kamers hebben voor al die kleintjes Clown

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:33

Ik durf er inmiddels naar te kijken en vind het ook itnressant, maar op de laatste foto is me niet helemaal duidelijk hoe ze in elkaar zitten Haha! zie een bolletje wol Haha!

blackheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:37

Waarom klemt het mannetje, het vrouwtje haar kaken vast?

Misschien domme vraag, maar heb er geen verstand van Tong uitsteken En uit de laatste foto kan ik niet wijs worden haha..

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 13:39

x4you schreef:
Waarom klemt het mannetje, het vrouwtje haar kaken vast?

Misschien domme vraag, maar heb er geen verstand van Tong uitsteken En uit de laatste foto kan ik niet wijs worden haha..

T is een heel stuk veiliger voor het mannetje als hij de kaken vasthoud, dan kan ze niet ineens gekke dingen gaan doen (zoals bijten). Heel handig dus Cool Het mannetje heeft daar speciale haakjes voor aan zn voorste poten.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:41

Ik las in een ander topic dat je jouw vrouwtjesspinnen laat bevruchten door mannetjesspinnen die van iemand anders zijn? Is dat geen risky business, als eigenaar van zo'n mannetje? Voor hetzelfde geld is dat mannetje niet snel genoeg en ben je na de paring je spin kwijt... Clown Of werkt dat niet zo?

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 13:43

Justy schreef:
Ik las in een ander topic dat je jouw vrouwtjesspinnen laat bevruchten door mannetjesspinnen die van iemand anders zijn? Is dat geen risky business, als eigenaar van zo'n mannetje? Voor hetzelfde geldt is dat mannetje niet snel genoeg en ben je na de paring je spin kwijt... Clown Of werkt dat niet zo?

Jep daar heb je helemaal gelijk in. Maar het zit zo dat als een mannetje volwassen word, hij nog een paar maand tot ongeveer een jaar te leven heeft. Als eigenaar van een mannetje kun je dan 2 dingen doen; of je mannetje laten wegkwijnen zonder dat hij wat kan doen, of een vrouwtje zoeken en hem in ieder geval zn ding laten doen.
Als hij dan opgegeten word, ja heel jammer, maar na een paar maand was hij er anders toch geweest.

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:46

hihi tis dat je het zegt dat het een paring is anders had ik der alleen maar een hoop spin in gezien!

Ze krijgen wel veel jongen hee!als je ze verkoopt verdien je der ook nog een beste duit aan,tenminste ze zijn toch best duur?

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:46

Aha, duidelijk. Eigenlijk doe je dan nog een goede daad ook dus Haha!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 13:47

Nee hoor, zo duur zijn ze niet. Voor een spiderling van deze soort zul je een euro of 8 neer moeten leggen, dat hangt er ook een beetje van af hoeveel ze dit jaar aangeboden worden.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:53

Een paar kleine vraagjes... op welke leeftijd is een mannetje volwassen... fo eigenlijk.. hoe oud kunnen de mannetjes ongeveer worden en hoe oud worden de vrouwtjes? En hoe (snel) kan je als de 'kids' er zijn bepalen of het mannetjes of vrouwtjes zijn?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:56

Leuke foto's
nuis het wachten op de kleine, vind de foto's niet eng of vies om te zien, maar in het echt zou ik toch een beetje kippenvel krijgen van die beesies

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 13:57

vikki schreef:
Een paar kleine vraagjes... op welke leeftijd is een mannetje volwassen... fo eigenlijk.. hoe oud kunnen de mannetjes ongeveer worden en hoe oud worden de vrouwtjes? En hoe (snel) kan je als de 'kids' er zijn bepalen of het mannetjes of vrouwtjes zijn?

Het ligt er een beetje aan hoe warm je de spin grootbrengt en hoeveel je hem voert, en er ligt ook een groot verschil per soort. Gemiddeld genomen is een man na 2-5 jaar volwassen, hierna leven ze dus niet al te lang meer. Een vrouwtje doet er vaak wat langer over om volwassen te worden, maar kan dan ook makkelijk 15 jaar oud worden (deze soort dan, bij andere soorten is 30 jaar oud goed te halen!)
Met een microscoop is na een paar vervellingen al te bepalen wat het geslacht is, als je met het blote oog het geslacht wil zien moet je wachten tot het lichaam van de spin ongeveer 2 a 3 cm groot is. Bij het vrouwtje is dan de spermatheek ver genoeg ontwikkeld om hem goed te kunnen zien zonder microscoop.

Koblenz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 14:02

HEt is idd dat je er een uitleg bij geeft want het lijkt meer een bolletje spin met heel veel poten. Wel onwijs bijzonder om te zien.

Misschien een domme vraag maar als je zoveel kleintjes krijgt, waar laat je die dan allemaal? Is er zoo een grote vraag naar vogelspinnen of hou je er heel veel zelf?

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 14:07

Koblenz schreef:
HEt is idd dat je er een uitleg bij geeft want het lijkt meer een bolletje spin met heel veel poten. Wel onwijs bijzonder om te zien.

Misschien een domme vraag maar als je zoveel kleintjes krijgt, waar laat je die dan allemaal? Is er zoo een grote vraag naar vogelspinnen of hou je er heel veel zelf?

Er is genoeg vraag in het buitenland, ik verwacht dat als hier jongen van komen (moet ook nog maar net allemaal lukken, het gaat niet altijd goed Knipoog ) de meeste zullen vertrekken naar de grote jongens in Duitsland. Ook hier in Nederland is een hoop vraag, dit is een vrij gewilde soort, dus ik kom er wel af! Heb nu al een aantal mailtje in mn inbox door een topic met deze foto's op een vogelspinnen forum Tong uitsteken

Globetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 14:16

En mijn volgende spreekbeurt gaat over spinnensex Tong uitsteken Ziet er interressant uit.
Ik hoop dat het lukt!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 14:20

dat ziet er wel ernstig kamasutra uit Nagelbijten / Gniffelen

het is dat je erbij zet wie wie is, want anders zou ik het nooit zien *LOL* maar wel interessant Ja
Laatst bijgewerkt door kjoetie op 08-08-06 14:24, in het totaal 1 keer bewerkt

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 14:22

marieke,je hebt gewoon sexfoto's geplaatst.. Bloos!

en nog wel van die enge spinnen van jou Tong uitsteken

haha,nee hoor,helemaal geweldig!! gefeliciteerd...

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 14:26

Oeeeh ze zijn mooi! Haha! Ga van het weekend misschien mijn spinnebeestje ophalen. Wilde een smithi, krijg ik net te horen dat die voorlopig nog niet komen. Krijg hem van mijn oom, dus nu word het misschien een rosea.

Ach, maakt me niet uit ook, vind het zoiezo heel erg gaaf. Ze zijn echt stoer, die van jou. Hoeveel heb je er eigenlijk? Lachen

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 14:29

Tegen de 100 op het moment, precieze aantal weet ik niet Tong uitsteken

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 14:31

dus 120 x 8 euro? als het allemaal goed gaat... das n leuke verdienste! Lachen
maar eh.... zijn de mannen dan net zo duur als de vrouwen? die gaan tenslotte 'minder lang' mee.

Je hebt wel een mooie oplossing voor alle vliegen en muggen in je slaapkamer Lachen, of ga je bij de dierenwinkel andere sappige insectjes halen? wat eet zo'n spin eigenlijk..

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 14:36

Volwassen mannen zijn niet zo duur als volwassen vrouwen nee, voor deze jongen heb ik een hele leuke deal kunnen maken Lachen Toch kunnen de prijzen van mannen van speciale soorten nog wel flink in de cijfers lopen, tot een paar honderd euro!

Deze spinnen kunnen het niet rooien met wat mugjes, ik voer ze met krekels, kakkerlakken en bij de grote vrouwen die bevrucht zijn gooi ik wel eens een muisje in (dit is goed voor de ontwikkeling van de eieren, krijg je meer baby's Vork )

Wat ik nog wel wil is een grote tropische wielwebspin in een hoek van de kamer, dan ben ik dus wèl mooi van mn mugjes af Haha!

gentille

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 14:38

@eightlegged

stel... je hebt tweehonderd van die spinnen... waar huisvest je die invredesnaam! of kunnen ze allemaal gewoon bij elkaar in een bak... anders zou je in je huis 200 ... (waar zitten die beesten eigenlijk in, terrariums) hebben... word wel krap denk ik

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 14:40

Zo hé dat ziet er appart uit.
ik ben benieuwd naar de babyfoto's! Knipoog