`sorry. maar wie weet het hier!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Re: `sorry. maar wie weet het hier!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 17:52

Het enige wat ik intriest vond in dat topic is dat TS stoer deed over haar vriend die een zoganaamde "bandog" had die iedereen pakte die op het terrein kwam en waar de politie niets aan durfde te doen.
Kan me niet voorstellen dat iemand dat stoer kan vinden.

En wat het ook is geweest van de mensen, zeker geen afgunst. Dit soort pups kun je overal kopen, de handel/broodfok stikt ervan.
Zal ook best met de manier van reageren van ts te maken hebben toch?

enidan23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 17:58

ik volgens mij had de ts al meerdere malen gevraagd het niet meer over de pittbul wet te hebben omdat het al uit de hand liep..
en wat mij opvalt bij bokt is dat sommige mensen hun mening zo erg doordraven dat het dus een topic wordt waar een slot op moet.
een mening geven oke en als er op een normale manier over valt te discusseren is t ook oke.. maar sommige mensen gaan echt te ver.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:00

Jammer dat het topic zo uit de hand is gelopen!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:01

Hier ga ik me niet mee bemoeien, maar dit wil ik wel even kwijt.
Ik heb het topic gelezen over de pup.
Ik vind het gewoon jammer als de TS vriendelijk vraagt om een ander topic te openen en daar de discussie voort te zetten in dat nieuwe geopende topic en om dan gewoon door te gaan, bij je eigen standpunt blijven. Sommige berichten, echt respectloos. Met nadruk op sommige. Er zijn ook bokkers geweest die hun mening gaven, later inzagen dat zij misschien fout zaten en iets over het hondje zeiden en niet over de wet.

Persoonlijk vind ik niet dat de TS op een nare/onbeleefde of neerbuigende manier heeft gereageerd op wat er gezegd werd.

Ondertussen is ze zich er vast wel van bewust dat er een kans is dat deze pup idd onder de wet valt. Knipoog

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:03

enidan23 schreef:
ik volgens mij had de ts al meerdere malen gevraagd het niet meer over de pittbul wet te hebben omdat het al uit de hand liep..
en wat mij opvalt bij bokt is dat sommige mensen hun mening zo erg doordraven dat het dus een topic wordt waar een slot op moet.
een mening geven oke en als er op een normale manier over valt te discusseren is t ook oke.. maar sommige mensen gaan echt te ver.

Dan ook van twee kanten bekijken. Verschillende mensen (waaronder ik) hebben gewoon gewaarschuwd voor de pitbull wet, meer niet.
Als ts dan blijft volhouden dat zij erboven staat vraagt ze zelf om meer reacties. Ze had ook kunnen zeggen, ok ik weet het en heb daar schijt aan dan was het verder ok geweest.

Maar oa door de stoere verhalen zoals ik in mijn eerdere posts aanhaalden en het feit dat ts bleef volhouden dat de pitbull wet voor haar niet geldt bleven er reacties komen.
Aktie is nog altijd reactie en als je daar niet mee kan leven en zelfs je moeder voor moet oproepen kun je misschien beter niet op een discussieforum gaan zitten Knipoog

Met haar stoere praatjes over bandogs die alles pakken en dat zij wel weet hoe je kan voorkomen dat een pitbull achtige in beslag genomen worden zorgt ze zelf voor de vooroordelen over de eigenaren van dit soort honden.

En nee dat zijn geen kampers, denk dat dat woord in de wereld is gekomen vanwege de foto van de reu? Het zijn vaak keurige gezinnen die pas stoer kunnen zijn met een grote (liefst vecht)hond naast hun zijde. Dat zijn de mensen die het verpesten voor de echte liefhebbers en voor de honden en dat vind ik jammer.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:05

Ik zie in mijn glazen bol een slotje

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:10

ThePast03 schreef:
enidan23 schreef:

Dan ook van twee kanten bekijken. Verschillende mensen (waaronder ik) hebben gewoon gewaarschuwd voor de pitbull wet, meer niet.
Als ts dan blijft volhouden dat zij erboven staat vraagt ze zelf om meer reacties. Ze had ook kunnen zeggen, ok ik weet het en heb daar schijt aan dan was het verder ok geweest.

Maar oa door de stoere verhalen zoals ik in mijn eerdere posts aanhaalden en het feit dat ts bleef volhouden dat de pitbull wet voor haar niet geldt bleven er reacties komen.
Aktie is nog altijd reactie en als je daar niet mee kan leven en zelfs je moeder voor moet oproepen kun je misschien beter niet op een discussieforum gaan zitten Knipoog

Met haar stoere praatjes over bandogs die alles pakken en dat zij wel weet hoe je kan voorkomen dat een pitbull achtige in beslag genomen worden zorgt ze zelf voor de vooroordelen over de eigenaren van dit soort honden.

En nee dat zijn geen kampers, denk dat dat woord in de wereld is gekomen vanwege de foto van de reu? Het zijn vaak keurige gezinnen die pas stoer kunnen zijn met een grote (liefst vecht)hond naast hun zijde. Dat zijn de mensen die het verpesten voor de echte liefhebbers en voor de honden en dat vind ik jammer.

nou, toch nog maar even een reactie van die stoere TS Cool

door die reacties die ik plaatste in het vorige topic wilde ik mee aangeven dat ik er ook het schijt aan heb. nogmaals die wet geldt niet voor mijn summer, want afpakken kunnen ze hem niet Lachen

me moeder erbij geroepen heb ik ook niet, want heb alleen gezegd, ow mam, had foto's van summer geplaatst en als bokt bokt toch eens niet was. toen is ze zelf gaan kijken, en ze vond blijkbaar dat ze er iets van moest zeggen Lachen

maar goed hier komt ook wel weer een slotje op, plaats deze week weer foto's van mijn hondje, waar die weer heel ondeugend bezig is en dan hoop ik op geen reacties over de pitbullwet Lachen

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:11

ik zie het in mijn kaarten....

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:12

maickell0ver schreef:

Heey wat toevallig, ik zie het net in mijn kaarten Tong uitsteken

ikke24

maickell0ver schreef:

Heey wat toevallig, ik zie het net in mijn kaarten Tong uitsteken

marije86

Ik heb ook even het topic doorgelezen en ik vind het echt dat sommige mensen aardig over reageren,hoezo zou ts van een een kamp komen en dan nog wat is er mis met een kamp?
Dit hondje heeft nog kenmerk van pitbull en hij lijkt me stug dat ze ooit onder een pitbull wet gaat vallen.
Aangezien iedereen zon verstand heeft van die wet zullen die mensen ook wel weten dat da gaat om de type's kenmerken van een vechthond en het karakter van de hond,ook zullen er dan tests op de hond gedaan worden om zijn agressie te testen.

Ook wil ik nog even kwijt dat als verzocht word een topic niet te verpesten en alleen maar te reageren op de foto's(die heel erg schattig zijn)ik het erg kinderachtig vind dat mensen door gaan met stangen en zieken

enidan23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:15

ik vind het storend van het vorige topic dat er al vanuit gegaan wordt dat deze pup onder de pittbull wet valt, hoe weet iedereen zo zeker dat deze hond de uiterlijke kenmerken van een pittbull of stafford krijgt..
de pup kan ook meer de genen hebben van een jack,,dat weet je nu nog niet en vindt de reacties dus gewoon zwaar overdreven in het vorige topic ongeacht wat de ts voor reacties gaf.

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:16

HAHAHA SORRY, bokt bleef hangen en nu zie ik dat ik 3x gepost heb hahahahaha Sorryyyyyyy

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:21

rockey schreef:
Door die reacties die ik plaatste in het vorige topic wilde ik mee aangeven dat ik er ook het schijt aan heb. Nogmaals die wet geldt niet voor mijn summer, want afpakken kunnen ze hem niet Lachen

Ik snap deze reactie niet helemaal...
Want...?
Kijk, ik begrijp als moeder zijnde dat je zo iets heb van "hier ik wil er iets over zeggen".
Er werd door een enkel bokker zeker te ver gegaan op een bepaald gebied.

enidan23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:27

vindt ik ook idd een vreemde reactie..
maar ja... het zou me verder weinig interesseren..
ze merkt het anders zelf wel en anders niet.
als deze pup idd de uiterlijke kenmerken krijgt van een pittbull wordt hij waarschijnlijk wel in beslag genomen..
en vraag me af waarom ze deze hond anders niet in beslag nemen,,
leg eens uit Rockey?

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:30

Als eerste, sommige mensen moeten werken voor hun geld, vandaar de ietwat late reactie. We zijn niet allemaal schoolgaand meer;)

@Enidan23: daar geeft ze geen antwoord op.

@ iedereen: de onverschillige houding van TS heeft het vorige topic parten gespeeld. Jammer dat ze haar hondje zo laat stikken door de te zeggen dat ze er toch niet achter komen. Want zo werkt de wetgeving niet in NL, maar misschien wordt het hoog tijd dat TS daar zelf eens achter komt. Jammer dat de hond daar uiteindelijk de dupe van is.

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:32

enidan23 schreef:
vindt ik ook idd een vreemde reactie..
maar ja... het zou me verder weinig interesseren..
ze merkt het anders zelf wel en anders niet.
als deze pup idd de uiterlijke kenmerken krijgt van een pittbull wordt hij waarschijnlijk wel in beslag genomen..
en vraag me af waarom ze deze hond anders niet in beslag nemen,,
leg eens uit Rockey?

*ZUCHT*

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:33

@Justnanno:als je zoveel verstand daarvan heb dan zul je ook wel weten wil de pup onder de wetgeving vallen dan moet de hond speciale kenmerken hebben en krijgt een test op agressie

Ik denk niet dat ts zo onverschillig is als ze doet overkomen,ik zou denk ik op een gegeven moment ook zo gaan reageren op de mensen die aldoor ongewenst commentaat leveren op het hondje

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:38

Wat een gezeik..

Sommige denken echt dat ze alles beter weten.. Snap goed dat mensen daar moe van worden..
Laatst bijgewerkt door Zera op 07-08-06 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:38

marije86 schreef:
@Justnanno:als je zoveel verstand daarvan heb dan zul je ook wel weten wil de pup onder de wetgeving vallen dan moet de hond speciale kenmerken hebben en krijgt een test op agressie

Ik denk niet dat ts zo onverschillig is als ze doet overkomen,ik zou denk ik op een gegeven moment ook zo gaan reageren op de mensen die aldoor ongewenst commentaat leveren op het hondje

Uhhm wat denk je dat ik gepost heb in dat topic dan Slapen Agressietest is niet aan de orde hoor! Ze worden geschouwd, als diegene vind dat ze onder de RAD vallen krijgen ze een spuitje.

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:40

Zera schreef:
Wat een gezeik..

Das nog is ene post waar we wat aan hebben Sigaar

@justnanno:dan kan je dat altijd nog bevechten,je kan die mensen dwingen een test te laten doen om te kijken hoe agressief je hond is...
En dan nog die hond heeft nog helemaal geen kenmerken!!

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:40

ga je hier nu weer gewoon vrolijk door?
Je hebt je punt bewezen en als de topci starte zegt dat het haar koud laat, zou het je zelf dan niet ook koud laten???
Oke misschien zeg dit in het belang van het diertje, maar je hebt je punt bewezen, het is duidelijk, zullen we nu weer op een normale manier met elkaar omgaan?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:44

marije86 schreef:
Zera schreef:
Wat een gezeik..

Das nog is ene post waar we wat aan hebben Sigaar

@justnanno:dan kan je dat altijd nog bevechten,je kan die mensen dwingen een test te laten doen om te kijken hoe agressief je hond is...
En dan nog die hond heeft nog helemaal geen kenmerken!!

Mensen laat het nu rusten, rocky haal dit zelf weer uit, al dan niet bewust.

Je kunt de pitbull wet niet bevechten, als je hond aan de regels voldoet en geen officiele FCI papieren heeft is er niets meer wat je kunt doen als hij in beslag genomen wordt.
Agressietesten doen ze al helemaal niet. Lees de wet een keer door voordat je dingen aanneemt Knipoog

Hoe de pup van Rocky uitgroeit weet nog niemand, laten we allemaal gewoon hopen dat het op een Jack Russell Terrier gaat lijken dan is er niets aan de hand.
Hoop dat het hondje een gezond, lang en gelukkig leven mag hebben.

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:48

ikke24 schreef:
ga je hier nu weer gewoon vrolijk door?
Je hebt je punt bewezen en als de topci starte zegt dat het haar koud laat, zou het je zelf dan niet ook koud laten???
Oke misschien zeg dit in het belang van het diertje, maar je hebt je punt bewezen, het is duidelijk, zullen we nu weer op een normale manier met elkaar omgaan?

Oh dus als er onwaarheden worden verteld moet ik dat zeker langs me heen laten gaan.

Maar goed, zoek het maar lekker uit met die pup, ik heb geen medelijden als TS hier komt uithuilen Clown

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:50

Nou....... volgens mij moet nu aan Marije uitgelegd worden hoe de RAD-regeling in elkaar steekt? Goed lezen zou ook best schelen in dit soort discussies.....

Enne, voor de geneticus, bij een kruising krijg je net zoveel genen van de vader als van de moeder hoor, daar kun je niks aan beïnvloeden of veranderen. Dus 'meer genen van de Jack Russel' slaat echt nergens op.

Die mensen met kaarten en glazen bol....... willen jullie eens 3 jaar vooruit kijken en zien hoe het dan met het hondje Summer is? Dar ben ik nu wel benieuwd naar.