Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
enidan23 schreef:ik volgens mij had de ts al meerdere malen gevraagd het niet meer over de pittbul wet te hebben omdat het al uit de hand liep..
en wat mij opvalt bij bokt is dat sommige mensen hun mening zo erg doordraven dat het dus een topic wordt waar een slot op moet.
een mening geven oke en als er op een normale manier over valt te discusseren is t ook oke.. maar sommige mensen gaan echt te ver.
ThePast03 schreef:enidan23 schreef:ik volgens mij had de ts al meerdere malen gevraagd het niet meer over de pittbul wet te hebben omdat het al uit de hand liep..
en wat mij opvalt bij bokt is dat sommige mensen hun mening zo erg doordraven dat het dus een topic wordt waar een slot op moet.
een mening geven oke en als er op een normale manier over valt te discusseren is t ook oke.. maar sommige mensen gaan echt te ver.
Dan ook van twee kanten bekijken. Verschillende mensen (waaronder ik) hebben gewoon gewaarschuwd voor de pitbull wet, meer niet.
Als ts dan blijft volhouden dat zij erboven staat vraagt ze zelf om meer reacties. Ze had ook kunnen zeggen, ok ik weet het en heb daar schijt aan dan was het verder ok geweest.
Maar oa door de stoere verhalen zoals ik in mijn eerdere posts aanhaalden en het feit dat ts bleef volhouden dat de pitbull wet voor haar niet geldt bleven er reacties komen.
Aktie is nog altijd reactie en als je daar niet mee kan leven en zelfs je moeder voor moet oproepen kun je misschien beter niet op een discussieforum gaan zitten
Met haar stoere praatjes over bandogs die alles pakken en dat zij wel weet hoe je kan voorkomen dat een pitbull achtige in beslag genomen worden zorgt ze zelf voor de vooroordelen over de eigenaren van dit soort honden.
En nee dat zijn geen kampers, denk dat dat woord in de wereld is gekomen vanwege de foto van de reu? Het zijn vaak keurige gezinnen die pas stoer kunnen zijn met een grote (liefst vecht)hond naast hun zijde. Dat zijn de mensen die het verpesten voor de echte liefhebbers en voor de honden en dat vind ik jammer.
maickell0ver schreef:Ik zie in mijn glazen bol een slotje
maickell0ver schreef:Ik zie in mijn glazen bol een slotje
rockey schreef:Door die reacties die ik plaatste in het vorige topic wilde ik mee aangeven dat ik er ook het schijt aan heb. Nogmaals die wet geldt niet voor mijn summer, want afpakken kunnen ze hem niet
enidan23 schreef:vindt ik ook idd een vreemde reactie..
maar ja... het zou me verder weinig interesseren..
ze merkt het anders zelf wel en anders niet.
als deze pup idd de uiterlijke kenmerken krijgt van een pittbull wordt hij waarschijnlijk wel in beslag genomen..
en vraag me af waarom ze deze hond anders niet in beslag nemen,,
leg eens uit Rockey?
marije86 schreef:@Justnanno:als je zoveel verstand daarvan heb dan zul je ook wel weten wil de pup onder de wetgeving vallen dan moet de hond speciale kenmerken hebben en krijgt een test op agressie
Ik denk niet dat ts zo onverschillig is als ze doet overkomen,ik zou denk ik op een gegeven moment ook zo gaan reageren op de mensen die aldoor ongewenst commentaat leveren op het hondje
Zera schreef:Wat een gezeik..
marije86 schreef:Zera schreef:Wat een gezeik..
Das nog is ene post waar we wat aan hebben
@justnanno:dan kan je dat altijd nog bevechten,je kan die mensen dwingen een test te laten doen om te kijken hoe agressief je hond is...
En dan nog die hond heeft nog helemaal geen kenmerken!!
ikke24 schreef:ga je hier nu weer gewoon vrolijk door?
Je hebt je punt bewezen en als de topci starte zegt dat het haar koud laat, zou het je zelf dan niet ook koud laten???
Oke misschien zeg dit in het belang van het diertje, maar je hebt je punt bewezen, het is duidelijk, zullen we nu weer op een normale manier met elkaar omgaan?