secricible schreef:wat een filmpjes.. heb er een brok van in mijn keel. Ik moet zeggen, ik vind die honden met zo'n dikke stome snuit niet mooi (ben even de naam kwijt), maar ze verdienen het niet om slecht behandelt te worden. Anderen kunnen dol zijn op deze beessies.
EDIT: ik bedoelde dus de bullterrier
zo'n hond heb ik dus...
, ik kan over sommige mensen niet uit....het is gewoon dat ze er niks over weten hoor...
ik heb een bull terrier( een puppy nog he)en ik was haar aan het uitlaten, maar als er iemand voorbij komt is ze heel blij en wil ze meteen ertegenop springen om te knuffelen..dus ik laat haar zitten en hou haar kort.....meisje(14,15 jaar) loopt voorbij, mn hond probeerd te springen en het meisje gilt keihard en rent vooruit.....
ik zei tegen haar ze doet niks hoor....zei: echt waar ?? hij ziet er zo eng uit..... (terwijl ze nog een puppy is)
dit soort dingen vindt ik dus ook stom als deze vooroordelen komen mn neus uit, veel mensen zeggen het trouwens hoor als we met haar op straat lopen: he een pitt bull......
nee een BULL TERRIER jammer hoor al deze mensen die niks weten en tch zo nodig wat moeten zeggen zonder dat ze er wat van af weten......
ik heb trouwens geen van beide filmpjes zef gemaakt KindnessM