Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pinokiolover schreef:ja dit vind ik echt weer een antwoord van niks...
dan moet je dus ook niet 1 hond aanschaffen of 1 kat bla bla bla...
weet je als jij nou eenmaal persee vind dat je minimaal 2 konijnen aan MOET schaffen... reageer dan gewoon niet meer op dit topic...
ik heb zelf de dierverzorging gedaan en daar geven ze aan:
natuurlijk is 2 beter maar 1 alleen kan ook, je hoeft niet persee 2 te nemen.
dus ga lekker ergens anders heen of geef gewoon eens andere opties op de vraag van topicstarter...
Noppes schreef:pinokiolover schreef:ja dit vind ik echt weer een antwoord van niks...
dan moet je dus ook niet 1 hond aanschaffen of 1 kat bla bla bla...
weet je als jij nou eenmaal persee vind dat je minimaal 2 konijnen aan MOET schaffen... reageer dan gewoon niet meer op dit topic...
ik heb zelf de dierverzorging gedaan en daar geven ze aan:
natuurlijk is 2 beter maar 1 alleen kan ook, je hoeft niet persee 2 te nemen.
dus ga lekker ergens anders heen of geef gewoon eens andere opties op de vraag van topicstarter...
Het verschil is dat konijnen echte 'kuddedieren' zijn, net zoals paarden, er zijn weinig mensen met 1 paard die het dier ook alleen in de wei laten staan ipv een stalling zoeken met meerdere paarden.
Katten en honden daarentegen, leven veel meer individueel, ook heeft een kat (meestal) de mogelijkheid om naar buiten te gaan wanneer hij/zij wil, ook een hond heeft een grote leefruimte. Een konijn heeft over het algemeen erg weinig ruimte wanneer het bij mensen leeft..
Denk daar maar eens over na