HELP! Konijn opgezwollen buik!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Idioteque

Re: HELP! Konijn opgezwollen buik!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 00:14

Als ze morgen nog leeft ga ik idd. meteen naar een dierenarts...
Maar ik denk dat de kans erg klein is dat ze deze nacht overleeft. Ik wil er wat tegen doen maar ik weet niet wat Verdrietig Massage vermindert dat de pijn of juist niet?

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 00:15

Toch proberen door te zeuren bij je ouders of bij DA, want ws heeft ze wel erge pijn! Mijn konijnen zijn ook erg belangrijk voor mij en komt de ene DA niet, probeer ik wel een ander! Wat een eikel trouwens, die DA (da's nog heeel zacht uitgedrukt!!)
Heel veel succes en sterkte!

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 00:19

Ouders krijg ik echt niet meer zo ver. Die schaamden zich al toen ik zei dat ik de da had wakker gebeld om kwart voor 11 ofzo.. Ze slapen trouwens al, dus dat gaa echt niet.
Ze heeft volgens mij heel erg pijn ja. Ik kan het gewoon niet aanzien Huilen

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 00:21

Kan het me voorstellen... ik wou dat ik je helpen kon... Ik woon erg ver weg, anders kwam ik jullie wel ff ophalen... Knipoog
Maar wat een ongelooflijke @#!$#$# van een DA!! Boos!

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 00:23

Ja ik ben ook zo boos Stoom uit je oren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 00:24

Ik zag in je profiel dat je bij Purmerend in de buurt woont. Dat ligt niet zo ver van Koog a/d Zaan, waar ik woon. De dierenarts van mij helpt je wel! Hij staat heel goed bekend ook trouwens. Lachen
Ik zag net op de site dat er nu iemand in krommenie dienst heeft ipv hij, ik kan je het nummer wel geven?

Morgen is hij er zelf weer, dat nummer kan ik je ook geven als je wil.

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 00:26

lees die link maar even die ik net gegeven heb, daar staat masseren idd ook in vermeld!
dit is idd gewoon te erg voor woorden dat een d'arts zo gereageert heeft!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 00:29

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 00:37

Nu gaan mn ouders toch niet meer rijden, maar stel dat ze morgen nog leeft dan ga ik misschien wel naar die van jou Juul.. Koog a/d zaan is idd niet heel ver weg.

En in deze heb ik ook niet zoveel zin meer eerlijk gezegd.

Ga zo nog maar een keer masseren proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 00:38

Dan maar heel hard hopen dat ze morgen nog leeft! ik duim voor haar!

Nu ga ik echt, mn vader word boos Tong uitsteken

doegg

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 00:39

Kijk nog even op www.bunnybin.nl daar staan volgens mij ook medicijnen voor mensen aangegeven die je ook voor je nijn met gasproblemen kan geven. Misschien hebben jullie het heel toevallig in huis??

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 00:41

Staat bij konijneninfo en dan bij gezondheid!!

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 00:58

hoe is het nu met haar ?

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 08:11

Ben er vannacht nog een hele tijd bij geweest, massage nog een tijd geprobeerd (vond ze wel lekker trouwens) laten lopen, water voeren.. Maar uiteindelijk ging ze al helemaal moeilijk ademen en toen ben ik maar weggegaan... Vanochtend lag ze dood in haar hok. Verdrietig

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 08:37

ahhhh gossie Ach gut

he wat sneu nou zeg......... Verdrietig

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 09:13

jeetje wat vind ik dit sneu voor je echt ...
heel veel sterkte meis, voel met je mee Verdrietig

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 09:18

aghossie... sterkte

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 09:27

sorry hoor....misschien ben ik weer cru maar ik verbaas me hier zeer ernstig over.... je ouders laten dat diertje dus gewoon dood gaan?? Omdat ze geen ´zin´ meer hebben om snachts op pad te gaan?? De dierenarts zelfde verhaal?
Ik was echt helemaal uit mijn stekker gegaan. Het minste dat ze hadden kunnen doen was het diertje uit haar lijden verlossen zodat ze niet op een pijnlijke manier hoefde te sterven en nog uren ligt te creperen.
Jij kan er natuurlijk niet zo heel veel aan doen. Je ouders zijn verantwoordelijk. Ik vind dit echt heel bizar! Ik hoop dat ze zich ernstig schamen nu het konijntje is overleden....

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 09:34

Ik denk dat als mijn konijn zoveel pijn had en er was geen DA, dat de conclusie snel was gemaakt... Scheve mond

Sterkte met het verlies. Ach gut

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 09:42

Lusitano schreef:
sorry hoor....misschien ben ik weer cru maar ik verbaas me hier zeer ernstig over.... je ouders laten dat diertje dus gewoon dood gaan?? Omdat ze geen ´zin´ meer hebben om snachts op pad te gaan?? De dierenarts zelfde verhaal?
Ik was echt helemaal uit mijn stekker gegaan. Het minste dat ze hadden kunnen doen was het diertje uit haar lijden verlossen zodat ze niet op een pijnlijke manier hoefde te sterven en nog uren ligt te creperen.
Jij kan er natuurlijk niet zo heel veel aan doen. Je ouders zijn verantwoordelijk. Ik vind dit echt heel bizar! Ik hoop dat ze zich ernstig schamen nu het konijntje is overleden....

Tja daar komt het eigenlijk op neer ja. Ik denk niet dat ze nog te redden was geweest, maar ze had inderdaad wel uit haar lijden verlost kunnen worden. Ik ben ook boos... Voelde me ontzettend schuldig vannacht Verdrietig Ookal weet ik dat ze als het aan mij lag allang al naar de dierenarts was gegaan..
Maarja het is gewoon heel klote soms om van je ouders afhankelijk te zijn.. Als het aan mij lag waren we naar een andere dierenarts gereden.

Mijn ouders vonden het al overdreven dat ik zo laat nog de dierenarts belde en de halve nacht ben opgebleven en nog vanalles heb geprobeerd. Zij kijken gewoon heel anders tegen dieren aan..

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 09:43

Lusitano schreef:

Ben het hier helemaal mee eens en voor jou en je konijntje vind ik dit erg sneu. Ach gut

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 10:51

Ik vind het ook niet goed van je ouders, als je een dier neemt, moet je er ook een verantwoordelijkheid voor hebben, ook al is het s'nachts. Maar goed, daar is het nu te laat voor...
Veel sterkte!

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 13:23

Jij hoeft je niet schuldig te voelen, jij hebt alles gedaan wat in je macht lag. Je ouders en die dierenarts mogen zich de ogen uit de kop schamen.

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 18:22

Echt vervelend voor je...
Van ouders snap je soms ook niets...en daar ben je dan op dat moment wel van afhankelijk en t diertje ook
Ze moeten zich indd schamen...zo tegen dieren aankijken hoort niet, ookal geef je dr niets om.
Maar jij kan daar verder ook niets aan doen.
Sterkte Ach gut

Boris94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 18:30

Echt super erg voor je, je ouders en de DA zijn beide echt niet goed bezig geweest. Het konijntje was denk ik nog wel te redden geweest, maar er had snel aktie ondernomen moeten worden. Helaas, zijn er altijd mensen die een konijntje niet zo belangrijk vinden, zelfs DA. Jij hoeft je absoluut niet schuldig te voelen (maar dat had ik al gemeld op het konijnenforum, ik ben Goofy2006).