speelgoed! Konijn?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meissie17

Re: speelgoed! Konijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-06 16:15

_Astrid schreef:
dat begrijp ik ook wel Knipoog maar vind het toch nog steeds vreemd, zo plotseling....

maar de TS vroeg aan de bokkers wat voor speelgoed ze bij konijnen kan leggen, dus laten we maar even daar op antwoorden Tong uitsteken

TS : kijk is op www.konijnen.nl en dan bij 'speelgoed' daar staat in waarom speelgoed belangrijk is, en hoe je speelgoed moet kiezen enz. Knipoog

Ja die site ken ik Haha! Ik heb een ram en die doet helemaal niks met het speelgoed maar mijn hangoor die is er echt helemaal gek van Haha!

Boris94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 20:35

Als je een doos met zand voor je konijn wilt, dan kan je beste zo'n grote doos nemen dat hij er ook in kan liggen rollen. De meeste konijnen houden van graven, mijn konijn heeft altijd genoeg hooi in zijn hok. Maar hij gaat vaak in zijn ren in de zandbak graven net zolang tot hij een strootje vind die hij dan met trots op eet Haha!

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 12:28

Boris94 schreef:
Als je een doos met zand voor je konijn wilt, dan kan je beste zo'n grote doos nemen dat hij er ook in kan liggen rollen. De meeste konijnen houden van graven, mijn konijn heeft altijd genoeg hooi in zijn hok. Maar hij gaat vaak in zijn ren in de zandbak graven net zolang tot hij een strootje vind die hij dan met trots op eet Haha!

aah dat is lief:D ik heb het ook geprobeert en het werkt goed mijn konijn zit er heel vaak in Haha!