Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nogmaals veel sterkte.
Maar als er niets aan te doen is dan moet je idd gaan denken in het belang van de hond, en ik neem aan dat niemand zijn dier wil laten lijden.
Misz_J schreef:Bedankt voor de lieve berichtjes, mijn moeder is onderweg hierheen, en dan laten we hem inslapen..
Het gaat niet alleen om de honf, het gaat erom dat hij mn enige vriend is op de plek waar we heen verhuisd zijn, en hij neemt zoveel geheimen mee, zonder hem .. g ik het niet trekke!
(voor degene die het Rotterdam geval meegekregen hebben)
En hij is de eerste die ik verlies aan kanker..
, 3 weken geleden lag heel de keuken onder het bloed dat kwam er achter bij haar uit. naar de dierenarts allerlei testten gedaan en wat bleek, ze brak haar rode bloedcellen af. ze heeft daar en week gelegen en heeft de duurste van de duurste medicijnen gekregen. ik liet het speciaal bezorgen uit nijverdal. na die week moest ze het zelf gaan doen en moest ik de medicijnen af gaan bouween. het ging super! maa eergister begon ze weer slecht te eten en wilde niet meer drinken. ze stond de hele dag te wankelen. weer naar de dierenarts en die vertelde dat er toch een storing in haar lichaam zit en dat daar niks aan te doen was. we konden de pretnison verhogen dus ik weer naar huis en een extra piletje gegeven. ze werd helaas alleen maar zwakker. ze is pas ruim 1,5 jaar. mijn andere hond bleef ook ineens bij haar uit de buurt hij wilde niks meer van haar weten en dat terwijl ze altijd bij elkaar lagen overal. ik heb haar gevonden toen e 4 maanden was en toen was ze al heel minnetjes. weer de dierenarts gebeld en besloten om haar toch maar in te laten slapen omdat ze erg veel pijn had. dus ik begrijp wat je voelt....
. het is wel beter zo.... voor haar dan want wij vinden het heel erg en timmie (de andere hond) ook. ik wens je heel veel sterkte en die kosten ja wij zaten ook al aan de 700 euro. maar ik ben toch blij dat we het geprobeerd hebben