Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niseyra schreef:Ik vind hem ook meer op die reuzenhoutwesp lijken dan op een hoornaar
Aniron schreef:ik weet bijna 100% zeker dat het een reuzehout wesp is.heb vele plaatjes vergeleken,en niks komt dichterbij dan die wesp
TornadoLover schreef:ja maar het is toch een meikever!!
Mango_ schreef:Bah. Krijg de kriebels als ik dat beest al zie.Die mogen hier niet in de tuin of huis komen.
roxje21 schreef:Mango_ schreef:Bah. Krijg de kriebels als ik dat beest al zie.Die mogen hier niet in de tuin of huis komen.
Haha nee dat mogen ze hier ook niet. Ik heb alvast een bordje weggezet
TheSam schreef:*kippevel*
Nog nooit gezien, maar ik hoop niet dat het inheemse insecten zijn![]()
Th0mas schreef:als ie dood is, kan je ff op ebay neerzetten en misschien wordt ie heel hoog geboden door verzamelaars?![]()
samp schreef:volgens mij is het wel een hoornaar hoor. een reuzenhoutwesp heeft zo'n soort angel en die zie ik niet op de foto en een reuzenhoutwesp heeft ook kortere voorpoten en die ziet er veel zwarter uit als een hoornaar (vooral kop en middenstuk). als je kijkt naar de foto's die ik er eerder had op gezet van de hoornaar vind ik dat die er hetzelfde uitziet, ik zie heel veel vergelijkingen. (anders is het er iniedergeval denk ik wel familie van.)