Ik wens je heel veel sterkte toe.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Katoo71 schreef:Citaat:Heb je het zien gebeuren? Ik snap niet dat als je WEET dat daar als idioten gereden wordt, dat jij daar dan toch katten laat rondlopen. Straks komt er iemand die een geweten heeft en uit wijkt tegen een lantaarnpaal en invalide wordt. Heb je het al eens van die kant bekeken? Omdat jij je kat zonodig los moest laten lopen. Dat KAN tegenwoordig op de meeste plaatsen niet meer. Niet dat ik het goed praat als mensen dieren aanrijden als dat onnodig is.
Nee ik heb niet zien gebeuren maar wel gehoord en wij wonen aan een landweggetje die autogebruikers als sluiproute gebruiken rond oms ons heen ligt kilometers weiland , tja en om bij ons huis te komen moet er toch een weg heenlopen he![]()
Oke het is eigen keus om de katten buiten te laten maar we wonen in een weilandrijke omgeving wat is er mooier voor een kat ?
Ik vind het erg hard om zo te reageren ik heb erg verdriet en dan zo iemand als jij die zo raar reageert.
Ik vind het erger als mensen gezopen hebben en dan iemand aanrijden en zelf niets hebben ga je daar lekker druk over maken.
IK BEN MIJN KAT KWIJT aan zo'n hufter die niet op de doorgaande weg gaat rijden omdat die dan misschien wel 2 minuten later thuis ,en die niets heeft te zoeken op ons landweggetje !
....
Desiree schreef:En ik snap niet dat mijn argument een argument van niks is. Wat als er inderdaad op een dag iemand voor jouw kat uitwijkt en verongelukt? Doet je dat helemaal niets?
Katoo71 schreef:
Nee ik heb niet zien gebeuren maar wel gehoord en wij wonen aan een landweggetje die autogebruikers als sluiproute gebruiken rond oms ons heen ligt kilometers weiland , tja en om bij ons huis te komen moet er toch een weg heenlopen he![]()
Oke het is eigen keus om de katten buiten te laten maar we wonen in een weilandrijke omgeving wat is er mooier voor een kat ?
Ik vind het erg hard om zo te reageren ik heb erg verdriet en dan zo iemand als jij die zo raar reageert.
Ik vind het erger als mensen gezopen hebben en dan iemand aanrijden en zelf niets hebben ga je daar lekker druk over maken.
IK BEN MIJN KAT KWIJT aan zo'n hufter die niet op de doorgaande weg gaat rijden omdat die dan misschien wel 2 minuten later thuis ,en die niets heeft te zoeken op ons landweggetje !
....
Maethoriel schreef:Desiree schreef:En ik snap niet dat mijn argument een argument van niks is. Wat als er inderdaad op een dag iemand voor jouw kat uitwijkt en verongelukt? Doet je dat helemaal niets?