Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lindsey schreef:Dat die kat een oog kwijt is, is erg naar voor de kat. Als het de hond was overkomen is het ook heel erg. Zijn alletwee geliefde huisdieren van TS dus ik denk dat ze het bij alletwee even erg had gevonden.
Wuis schreef:Desiree, en als de hond nu eten van de kat af had gepakt, en de kat had de hond een oog uitgekrabt? Dan had jij gezegd, wat een rotkat, wat een hond ook doet, een kat hoort zoiets niet te doen, de kat zit fout.![]()
Ketaki schreef:ik vind het persoonlijk stom dat jullie nou voor de hond gaan,.
Ketaki schreef:Desiree schreef:Dit is gewoon een stom ongeluk geweest.
dit is GEEN stom ongeluk![]()
als je wist dat de hond zo zou reageren, had je er allang aan moeten werken.
of door iemand moeten laten verbeteren zodat hij/zij dat niet doet.
hier zijn echt niet zomaar excuses voor.
afleren dat soort gedrag
Ketaki schreef:ik vind het persoonlijk stom dat jullie nou voor de hond gaan,.
de hond heeft gewoon niet moeten toehappen.
en de hond moet dit gewoon afleren.
dat is gewoon een feit.
kleine kinderen weten bv ook nie dat de hond kan bijten als je voor uit zijn etensbak pakt waar die uit eet.
dus dit had allang voorkomen moeten worden
junior_jody schreef:we wisten hier vor nog niet wat de hond zou doen en de hond zat met een beschuit in zijn mand en de kat probeerde het af te pakken en ja, sommige honden houden het liever zelf en onze hond wou het beschuit zo graag hebben dat hij van zich af beet en het zou heus niet de bedoeling zijn geweest om die kat dood te bijten hoor!
ze eet nu ook gewoon in een andere ruimte en we proberen regelmatig haar voerbak even weg te pakken en het zo op te bouwen!
Wuis schreef:Ik houd net zoveel van katten als van honden hoor. Maar kom in dit geval toevallig voor de kat op.
BrittKitt schreef:dus dit had allang voorkomen moeten wordenCitaat:Had jij het kunnen voorkomen dat ik achter een paard aan ben gesleurd omdat hij op hol sloeg terwijl hij wel goed opgevoed was en dit nooit had mogen gebeuren?
Wuis schreef:Die opmerking vind ik echt nergens op slaan. Jij weet niks van mij en je weet al helemaal niet waar ik wel of niet wat vanaf weet. Jij doet altijd net of jij de enige ter wereld bent die alles van honden weet. En dat komt behoorlijk arrogant over.
Ketaki schreef:[we hebben het niet over paarden
honden en paarden zit een groot verschil is.
maar goed, wil je paarden met honden vergelijken is hetzelfde als appels met peren vergelijken![]()
die hond moet gewoon leren wat kan en mag en wat niet kan en niet mag
[/quote]
Desiree schreef:tem tem tem tem tem tem tem tem tem tem tem tem.....
Ketaki schreef:moet er getemd worden.
ruzie maken is ook niks aan.
(ik zal dus wel even temmen)
Wuis schreef:
Ik zie nergens een ruzie. Alleen een discussie.
@Desiree: Ik heb ook verder nergens een mening gegeven, alleen gezegd dat ik toevallig nu voor de kat op kom, hoeft dat niet te betekenen dat ik nergens iets vanaf weet. Ik vind dat er in principe aan beide kanten even veel schuld is, maar ik vind wel dat de hond niet toe had mogen happen. En dat de hond niet toe had mogen happen, dát bedoel ik met ik kom voor de kat op.
Maargoed jij hebt je conclusies al getrokken, en dat maakt mij verder ook niks uit. Ik weet voor mezelf wel wat ik wel en niet weet. Nogmaals ik bedoel dit helemaal niet aanvallend of wat dan ook, maar ik vind jouw post, van jij weet er helemaal niks van, wél vreemd overkomen. Vandaar dat ik zo reageerde.
Wuis schreef:Ketaki schreef:en ik vind jouw vreemd overkomen.
wat als een klein kind daar nou zat, en de hond beet haar om die reden.
dat moet de hond gewoon afleren
(en wij hebben zelf ook een hond, dus ik weet wel waar ik het over heb)
Je vindt mij vreemd overkomen, terwijl ik dezelfde mening heb als jou?? Ik zeg juist dat ik vind dat de hond nooit had mogen bijten.