Meavey schreef:Als je zijn wol nou lekker kort scheert kan hij misschien wel echt leren zwemmen.

Want dan zinkt hij niet zo snel!

Grappige foto´s!
Als ik zijn wol nu weer ga scheren heeft die het misschien koud als het winter is. Maar ook als een schaap helemaal geen wol heeft zal die nooit goed kunnen zwemmen denk ik onmdat de poten te dun zijn om het water weg te duwen en dus vooruit te komen. Een zwemvest omdoen zou wel helpen maar ik denk dat mensen me dan recht in me gezicht uitlachen. Toch heb je ook al honden zwemvesten die zou Lambo best passen denk ik
@ Qimm
HAHA ik zag die foto en het eerste wat ik dacht heey iemand anders gaat ook met zijn schaap zwemmen, toen ik daarna goed keek zag ik dat het lampie was 
Wat leuk gedaan
een super foto
Foogul schreef:Kunnen we niet een Polly & Lambo "soap" maken?

Ik vind die avonturen steeds zo leuk

Ik kijk tegenwoordig heel anders tegen schapen aan. Of is Lambo een uitzondering?
Goede pony's, slechte schapen of onderweg naar de wei
Als ik weer is foto's maak plaats ik ze wel op bokt kun je de soap een beetje volgen 
Als het goed is komt er volgende week of zo ook een filmpje want ze komen Maandag Lambo filmen en foto's nemen voor het Nieuwsblad van het noorden. Waarschijnlijk komt Lambo dan in de krant
Anders tegen schapen aankijken doe ik ook wel maar toch zijn de schapen op de boerderij wel anders dan Lambo. Komt waarschijnlijk omndat Lambo zelf niet weet dat die een schaap is
Sall schreef:Jij heb echt een geweldig schaap!
Is het jullie enige schaap, of hebben jullie er nog meer? (en zijn die ook zo bijzonder?)
En heb deze vanaf lam?
Ik heb zelf maar 1 schaap en dat is Lambo. Lambo staat nu bij mijn verzorg pony in de wei en bak. Op de boerderij waar ik Lambo vandaan heb hebben ze wel veel meer schapen, stuk of 300 dacht ik. Hier kom ik ook nog bijna elke dag ik vind het wel leuk om met die schapen te werken ook al zijn ze heel anders dan Lambo.
Ik heb Lambo al vanaf dat die precies 1 week oud was. Het hele verhaal over hoe ik aan Lambo kom staat in me profiel samen met foto's van Lambo dat die nog een lammetje was.
Iedereeen bedankt voor de super leuke reacties