logeer-rat.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RelarDevi

Re: logeer-rat.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 15:01

Ik krijg een grotere kooi van een vriendin (waarschijnlijk)
Ik vind het zelf ook heel jammer voor de ratje dat hij alleen zit, misschien dat ik later een ratje erbij neem. Maar je moet niet vergeten dat ik dat ratje dan moet "weggeven" aan de school.

Klinkt banketstaaf maar ik ga geen geld uitgeven voor een ratje die niet van mij is. Ik bied hem wel de beste aan wat ik KAN aanbieden.

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 15:18

ik snap jou ook wel hoor. toen ik mijn 2 ratjes kocht (in de dierenwinkel... hoe fout gewoon!) vond ik ze zo schattig allebei!
toen ik thuiskwam zag ik al dat er 1tje niesde, volgende dag de 2e ook niezen. niet blij dus. mee naar de dierenarts geweest, antibiotica kuur meegekregen. na de kuur, niest de 1 niet meer, bij de ander is het iets minder. (ze hadden trouwens beide vocht uit hun neus lopen...) ze vertelden me dat ze niet heel veel groter zouden worden, dus ik had nog een kooi op maat staan. nou, de 1 werd idd niet veel groter, de anders is intussen best een kalf! Tong uitsteken weer een nieuwe kooi gekocht...
ik geloof dat ze nu ook mijt hebben dus moet ik ook weer wat voor gaan halen.... Scheve mond

al met al, wat ik wil zeggen hiermee: er komen altijd nog kosten bij kijken bij de aanschaf van beesten, en mocht je dan toch een rat willen aanschaffen erbij, neem er dan idd geen een van de dierenwinkel!

hoe bevalt het hebben van een rat eigenlijk bij jou? bij mij erg goed hoor! moet altijd erg om ze lachen! Knipoog

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 16:05

Ik begin het beetje saai te vinden Tong uitsteken
Maar dat terzijde, beessie komt minstens 2 uur per dag uit zijn kooi. (als ik thuis ben) en krijgt zijn voer en drinken.
Zijn hok is schoon.
En hij is heel lief haha.

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 19:05

dat saai is denk ik ook omdat hij in z'n eentje zit. die van mij die spelen veel. rennen als gekken door de kooi. en ook over m'n bed Tong uitsteken is erg leuk om te zien. ik speel ook altijd met ze. rennen ze rondjes over me bed als een hondje die helemaal door het dolle is! Knipoog
had je al dat grotere hok? (van een vriendin ofzo toch...? )

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 21:19

Nee helaas niet, ze heeft hem niet meer Scheve mond

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 21:27

Heej Nienke, ik zag t bij berichten staan, en ik dacht gelijk: dat is Nienke! haha
en verder ken ik je eigk niet echt helpen Tong uitsteken alleen veel plezier wensen met m.
wat ga je doen mocht ie overlijden? Tong uitsteken

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 21:28

Jammer dan (voor school).

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 21:41

ok