2 5 8 & 11 vind ik de leukste
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schimmelig schreef:Toffe Sphinxen! Fok je er ook mee?
Bamburi schreef:Schimmelig schreef:Toffe Sphinxen! Fok je er ook mee?
Ja ik heb een eigen cattery. Balalaika en Beau zijn 2 "kittens" van Neagle. Met deze lijnen ga ik overigens niet verder ivm een erfelijke hartafwijking. Als het allemaal goed gaat met de zwangerschap van een ander katje, krijg ik eind dit jaar een kruising tussen een sphynx en htk-kat om mee uit te kruisen.
Schimmelig schreef:Schimmelig schreef:
Ik vind Sphinxen echt gaaf. Enige nadeeltjes: ze moeten in bad (ik zie mijzelf niet elke week een kat wassen)
Ze schijnen ook gevoelig te zijn voor oorinfecties?
Naar buiten kun je ze natuurlijk ook niet laten...
Verder vind ik ze echt prachtig. Die foto's![]()
Weet je wat ik eens zou willen zien Sphinx x Scottish Fold
Vraag mij echt af hoe zoiets eruit komt te zien
Faniek schreef:Prachtige foto's geworden! Vind het altijd mooi dit soort katten te zien... ik weet niet welke je uit moet vergroten vind ze allemaal top!
Heb wel 1 vraagje voor je nou ja over de fotograaf had ze kleden o.d. mee voor de achtergronden of hoe heeft ze dat gedaan?
Arrabel schreef:Ik vind het echt prachtige katten!
Zelf had ik ook heel graag een Sphynx gehad alleen ze hebben zoveel aandacht nodig dat ik kan ik helaas niet geven.
En daarbij zijn ze zeer duur....
Maar ik vind ze er echt geweldig uitzien en het krakter (kind-hond-aap-kat) vind ik echt geweldig!!
Alleen jammer dat er weining goede fokpoesen en dekkaters in Nederland zijn, helaas komt er nogal wat inteelt voor bij de Sphynx