Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie_Paard schreef:ja lekker ik ga mijn konijn op eten
oestinja schreef:Opeten is ook een hele goede straf, dan bijt-ie noooooooooit meer!!!
rivanalover schreef:Ik heb ook een probleem bij mijn (Mannetjes) konijn.. Als hij buiten heeft gestaan.. dan wil ik hem weer terug in zijn hok doen, maar als ik hem heb, en ik loop de schuur in, probeert hij uit me handen te springen en hij gaat spartelen enzo. En die nagels zijn best scherp dus heel me armen zitten dan vervolgens vol met krassen.. Iemand idee?
wynoah schreef:Straffen????
Je konijn liet duidelijk zien dat hij niet wilde dat je hem aaide. Je konijn met rust laten dus..
punkies schreef:wynoah schreef:Straffen????
Je konijn liet duidelijk zien dat hij niet wilde dat je hem aaide. Je konijn met rust laten dus..
helemaal mee eens, het is een konijn, konijnen zijn geen knuffeldieren.
Kimmie_Paard schreef:een konijn is geen knuffeldier nee, maar toch ook geen vals beesthij heet adje maar ik denk dat ik hem toch maar ga dopen tot monsterjte
RXNNE schreef:nou ons konijn liep altijd los in de tuin en dan plaste hij voor de schuifpui nou dan werd me moeder gek want het stonk natuurlijk ontzettend ! toen hij het weer een keer deed draaide ze hem om zodat hij met ze hoofd in zijn plas lag en toen gaf ze hem een klap ..nou hij heeft nooit meer voor de schuifpui geplast dus misschien dat een klap(je) helpt ?!