Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
danifur schreef:@kiki: Wat onwijs lief! echt schattig!
En laat mensen met geen verstand van dit soort zaken lekker hun gang gaan!
De reactie slaat nergens op.
Jij bent blij met de poesjes, en hebt nergens om zo een reactie gevraagd.
Als je er niet blij mee was had je ook geen foto's geplaatst enzo.
Mensen moeten eerst nadenken voordat ze dingen gaan zeggen die hier niets mee te maken hebben.
aniekje schreef:Justnanno,, je weet toch niet wat de reden van die kittens krijgen zijn?? Misschien heeft ze ze wel zelf van een asiel opgevangen en waren ze al zwanger.. Weet jij veel. (ik weet het niet hoor)
JustNanno schreef:Er is geen enkele goede reden om EKH kittens te nemen. Denk eens aan de katten in de asiels, alleen daarom zou je er al niet eens over hoeven te denken.
JustNanno schreef:waar staat dat dan?? als dat echt zo is, bied ik oprecht mijn excuses aan. Ik word altijd erg simpel van mensen die zomaar een nestje nemen omdat het zo leuk is. zelf heb ik een vondelingetje die er erg slecht aan toe is geweest, maar nu weer helemaal in orde is.
Kiieek schreef:Ik snap JustNanno haar punt ook wel hoorMaar wij hebben thuis 5 volwassen katten lopen. Blondie: 9 jaar geleden bij ons geboren; Witneus: Uit een nestje van mensen die hem eigenlijk naar 't asiel wilde brengen; Jojo: Uit een nestje uit Den Haag en ze wisten niet wat ze er mee aan moesten; Katja: Bij een vriendin van mij aan komen lopen, en zij konden er niet voor zorgen, maar wilde die kat eigenlijk ook niet weg doen; tot slot Snoezie: Liep bij de praktijk van mijn vader rond, moeder was dood, die vrouw wist niet wat ze er mee moest en wilde ze gewoon zo laten lopen.. Dus het is echt niet zo dat wij daar niet aan denken! En daar baal ik dan gewoon van, als mensen veel te snel hun oordeel klaar hebben, terwijl het niet eens zou hoeft te zijn.. Maargoed..