Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BiiancO schreef:Zo eng
Haha.. echt hoor..ik wil er niets mee te maken hebben
Onyx88 schreef:Hoeveel betaal je dan voor een vogelspin? Bijvoorbeeld die kaal-kont-spin, hoe duur zou die zijn in aanschaf? *nieuwsgierig*
_Marjolein_ schreef:Die eerste vind ik echt een mooie spin! Wat eten ze nou eigelijk?
VeirL schreef:Spinnen in DW's ? Dat heb'k nog nooit gezien.
Onyx88 schreef:Wat is dat schelpje?
Paula schreef:Ik vind die eerste echt helemaal geweldig!
Mooie bak heb je voor ze volgens mij, leuk ingericht!
Eightlegged schreef:Onyx88 schreef:Wat is dat schelpje?
HihiDat is de cocon waar ze uit zijn gekomen. De moeder maakt een dikke plak web waar ze haar eieren in legt, die vouwt ze tot een balletje en sjouwt hier 4 weken mee rond (bij vogelspinnen duurt dit meestal langer).
De binnenkant is volledig steriel en heeft de perfecte condities voor de baby spinnetjesPaula schreef:Ik vind die eerste echt helemaal geweldig!
Mooie bak heb je voor ze volgens mij, leuk ingericht!
Die foto's zijn gemaakt op het blad van een bananenboom en in een stukje van de tuin, de bakken zien er heel anders uit voor het welzijn en de veiligheid van de spinnen.
Paula schreef:Dus je neemt ze ook zo even mee de tuin in?Of zit dat dan ook weer aan die bak, of snap ik het weer helemaal verkeerd?
Vind het er iig mooi uit zien!
Vajente schreef:wat veeeel baby's
daar zijn muizen niks bij
Cassia schreef:Whaha coolwat voor enge beesten heb je nog?
balli schreef:jeetje wat kan jij vol enthousiasme over je hobby praten....
balli schreef:en die babies... woooow echt zo f*cking veel! wat doe je daar mee? verkopen oid? en worden die allemaal groot of is 't maar een klein deel die 't volwassen stadium haalt?