zulke mensen verdienen het niet om dieren te hebben.
belachelijk!!!
mijn katten lopen allemaal binnenshuis en in een ren, maar zouden ze buitenlopen, dan allemaal het zaakje eruit of eraf
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

soubieke schreef:Onze katten krijgen alle2 de pil
maar ervoor hebben we tog ook enkele nestjes gehad ...
maar we hebben ze altijd allemaal kunnen weggeven
xx tiney
soubieke schreef:Onze katten krijgen alle2 de pil
maar ervoor hebben we tog ook enkele nestjes gehad ...
maar we hebben ze altijd allemaal kunnen weggeven
xx tiney

, ze wilde namelijk geen geld aan de kat uitgeven, ze gingen er ook niet mee naar de dierenarts.Ik vond het echt zo vreselijk, maar die kat is nu overleden en hebben ze geen nieuwe kat. Ik zie wel op het platte land dat weinig mensen hun katten laten castereren.
) Opzich wel jammer aangezien jonge katjes erg leuk zijn en we zo ook altijd kwijt konden, maar het is zo msschien wel beter
Onze hond is trouwens niet gesterallisseerd, maar die komt echt zelden in contact met andere honden
), waarvan er 1 al 14 is, en de anderen varieren tussen de 1 en 2 jaar. Ze zijn nu allemaal geholpen, maar we mochten van de da onze poezen niet laten helpen voor ze voor de eerste keer krols waren geworden. Resultaat? Wij hebben Misty, echt een lieve kat, maar veel te slim!! Ze was voor het eerst krols en wist via een zeer kundig gevonden weg buiten te komen.
Waar er vervolgens 4 (!!!) katers achter haar aan liepen....Dus helaas een nestje, het was maar 1 kitten en het is helaas na 1 week al overleden.
Mist schreef:weer zo'n triest geval viewtopic.php?f=147&t=620209&hilit=
AstraGirlie schreef:Vandaag gelezen in de krant=
Vind je een gedumpt nestje, breng ze niet naar de asiels, die zitten al overvol, laat de gemeentedienst komen om ze een spuitje te geven, is de beste oplossing...
vreselijk dat het nu al zo ver is gekomen. Ik vind het goed dat dit topic is gestart, van mij mogen er nog 100 gestart worden. Er worden tenslotte ook 100 topics met kittens geplaatst...
AstraGirlie schreef:Wat afschuwelijk dat je die kittens langs de weg ziet liggen, bah ....
, dat doen ze hier ook, de dieren worden gewoon langs de snelweg gedumpt
ik krijg er echt tranen van in mn ogen, ik ben heel erg gek op katten en vind het echt een vreselijk gezicht
Citaat:AstraGirlie
schreef:Sommige mensen lijken het gewoon niet te snappen, zoalng ze zelf maar geen kosten of moeite moeten doen, wat kan het hun schelen?
Op tv en in kranten zou er meer aandacht aan besteed moeten worden...