HELP!! Moet ze nu in een kennel?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

spatter

Re: HELP!! Moet ze nu in een kennel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 19:14

ik wil ook even reageren
ik heb ook een hond uit spanje, een galgo, en ze was in het begin heel bang, maar nu de liefste hond en de slimste die we ooit gehad hebben
ook hebben we daarna een whippet uit het asiel gehaald, daar hebben we nu , na een jaar, nog de handen aan vol, hoewel het al een stuk beter is

ik wil maar zeggen dat het niets zegt waar je hond vandaan komt, uit een asiel in nederland of buitenland, je neemt een hond met een verleden

freaky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-06 23:46

JustNano: Ik ben net begonnen met de curus en heb ook niet gezegd dat zij me niet kunnen helpen! Ik nben alleen benieuwd naar andere ervaringen en handige tips.

Ik train niet bij Martin Gaus zelf, maar bij een hondenschool die bij hem is aangesloten. Er wordt gewerkt met de clicker en alles staat in het teken van positief belonen. Ik heb de puppycursus daar met mijn andere hond gedaan. Nu heb ik pas twee lessen gehad van de basiscursus.

freaky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-06 23:51

Martin Gaus zelf vind ik trouwens ook een eikel. De verhalen over hem zijn bij iedereen wel bekend. Zelfs op de hondenschool hebben ze geen hoge pet op van hem. Maar ja hij heeft een hoop centjes verdiend en heeft desondanks toch een goede naam opgebouwd. Vandaar dat hondenscholen graag het label van een Martin Gaus hondenschool willen hebben. Eigenlijk heeft het weinig te maken met Gaus zelf.