hij vind de vogel beetje eng vanochtend ging ze achter de vogel aan huppele en toen de vogel zcih omdraaide en achter haar aan rende vloog ze onder de bank
wat een schatje zeg!! Ik vind een domme naam altijd leuk voor een kat.. zoeits als Dolly hehe zo wou ik de mijne ook noemen maar dat vonden me ouders nogal dom
mijn oude katte die nu nog bij me ma wonen hebben ook allemaal van die rare namen. wiskey,katja,droppie,bikkel en kees. maja hoe ga ik deze noeme ik denk dat ik haar maar gewoon poezekop blijf noeme
ik hou van maffe namen zo heten mijn twee rooie poezen Muts en Doos mijn eerste nestje boskatten gaf ik allemaal noorse namen, en ja hoor ook twee heb ik in het noors muts en doos genoemd, namelijk Eske en Lue
in een puzzelwoordenboek kun je ook allemaal leuke namen vinden!
even weer een update over JOKER ze heeft gister een heel zakje wiskas junior vlees gegeten en vandaag heeft ze haar eerste poging tot brokjes gedaan ook begint ze nu zelf al te drinken,eerst moest je het echt naar binnen gieten maar vandaag stond ze met haar bekkie in de waterbak