Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendel schreef:Ik ben van mening dat je je hond moet behoeden voor bevroven dingen. Dus ijsjes en sneeuw is hier niet van toepassing. Het gevaar wat er in schuilt is dat ze een maagtorsie kunnen krijgen en dan is het vaak maar de vraag of ze dit overleven. Zelfs al een klein beetje ijs kan dit veroorzaken.
Pam schreef:Ik ga het als Benthe wat ouder is, ook proberen, in de kong. Nu heeft ze nog geen idee hoe die kong werkt, raar ding
Maar gewoon simpel water met wat brokjes of iets dergelijks werkt ook
Oprtalj schreef:Quellian schreef:Soms he (en dan bedoel ik ook echt héél soms uiteraard) vraag ik me af of sommige mensen niets beters te doen hebben
Dan op een forum mensen te gaan zitten afkraken bedoel je?
Quellian schreef:Oprtalj schreef:
Dan op een forum mensen te gaan zitten afkraken bedoel je?
Och meiske, is dat wat je probeerde?
Oprtalj schreef:Ach, je bent kennelijk niet wijzer. En ik heb wel wat beters te doen dan me daar druk om te maken. Prettige dag verder, Quellian.
Quellian schreef:Oprtalj schreef:Ach, je bent kennelijk niet wijzer. En ik heb wel wat beters te doen dan me daar druk om te maken. Prettige dag verder, Quellian.
Wat is jouw probleem? Ik reageer in een topic en jij komt totaal nutteloos aanzetten?
Ik zal even temmenFijne dag komt helemaal goed!
baroen schreef:wie kwam er nou nutteloos aanzetten? , doe normaal met je temmen, er is niks aan de hand![]()
neem een lekker koud ijsje zou ik zeggen, frist lekker op
annepaardoes schreef:en na verloop van tijd heeft je hond rotte tanden ja. softijs zit te veel suiker.