Jonge kater vermagert ineens extreem

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HHD_Foto

Re: Jonge kater vermagert ineens extreem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 23:48

Mijn vriendin had onlangs ook een kat met een breuk in het bekken, zij heeft de kat toen ruim een week in een bench gehouden, zodat de beweging geminimaliseerd werd. Het lijkt mij n.l. niet goed dat de kat nu gaat springen etc. Sterkte !

Loje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 23:49

Mijn kat had suikerziekte, dat zou wel het vele drinken verklaren, maar komt eigenlijk het vaakst voor bij oude katten. Geen idee of het dat kan zijn als zn suiker 'iets' hoog is. Mss een beginnend stadium of iets. Verder wel bizar dat je niks gemerkt hebt van zn botbreuken. Het arme beestje, veel succes ermee, hoop dat het allemaal goedkomt!

sjorsie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 23:50

Supertje schreef:
sjorsie, er staat al lang weer een update Hij heeft zijn bekken gebroken.

Oh god, wat erg, wat gaan ze nu doen of moet hij een tijd verplicht rust houden misschien met rustgevende middelen, sterkte

Supertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 23:53

Craignethan:
Dat heb ik ook nog aan de DA gevraagd, of hij niet in een bench moest, en ik heb verteld dat hij binnen overal op springt.
Volgens de DA was dit niet nodig, hij heeft de afgelopen 2 weken ook al van alles gedaan met die breuk en het heelt netjes. De breuk is dus al 2 weken oud.
Hij gaat overigens niet naar buiten de komende tijd, en kan dus alleen binnen ergens opspringen, niet van en op daken springen wat hij normaal doet.

HHD_Foto

Re: Jonge kater vermagert ineens extreem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 09:59

Daar heeft je DA ook weer gelijk in, mijn vriendin was er toen wel gelijk bij, die kat was niet zo stoer om nog twee weken door te lopen Gelukkig dat die beestjes zo hard zijn en zo snel helen, bij Tess (de kat van m'n vriendin) merk je er niks meer van, die kan alles weer wat ze vroeger ook kon.

Supertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 15:21

De DA vond hem inderdaad ook al een bikkel dat hij gewoon 2 weken doorgelopen had zonder iets te laten merken. Als ik nu naar hem kijk dan zie ik wel dingen, bijvoorbeeld dat hij met zijn ene achterpootje een iets kortere stap zet dan met zijn andere. Dat was me echt niet opgevallen, je ziet het ook alleen maar als je er goed op let.
Hij heeft wel pijnstillers gekregen, en dat is wel te merken, hij voelt zich een stuk beter. Vanmorgen was hij alweer met de hond aan het stoeien, maar dat leek me niet zo'n heel goed idee....