jonge katten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Audi_16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 13:06

Nerwen schreef:
sweetrebecca schreef:
we hebben met de kleintjes erbij 14 katten en de 2 katers zijn geholpen maar de rest niet mijn kat laat ik wel helpen binnekort is best duur en de kittens gaan waarschijnlijk naar hewt asiel

Nòg meer katten in het asiel... Nòg meer katten die waarschijnlijk de rest van hun leven in het asiel doorbrengen.
Ik ga haast geloven dat het barmhartiger is om ze direct in te laten slapen...

Fijn dat je je kat laat helpen! Daar is het dier zeker mee geholpen! Doen! Voor al je katten als het even kan!

ik ben het helemaal met je eens..het zit al zo vol in het dierenasiel Huilen

Anoniem

Re: jonge katten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 21:00

1 kitten heeft vandaag een huisje gekregen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 12:05

PFF, echt zielig dit. Begin gewoon niet aan zoveel katten, je weet toch dat zoiets ervan komt... Ik snap dat echt niet. Dump maar in het asiel...Anderen zullen er wel voor betalen...

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 19:46

Jeetje zeg waarom neem je dan 7 katten als je geen geld hebt om fatsoenlijk voor ze te zorgen? Boos! Wij hebben er 2, eentje gesteriliseerd en de ander wilden we laten steriliseren maar toen bleek dat ze al zwanger was. Ze heeft 2 kittens gekregen die allebei naar mijn tante gaan op 22 juli en 24 juli wordt mams gesteriliseerd. het asiel zit al vol genoeg wanneer beseffen mensen dat toch eens!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 20:51

Snowytje schreef:
Jeetje zeg waarom neem je dan 7 katten als je geen geld hebt om fatsoenlijk voor ze te zorgen? Boos! Wij hebben er 2, eentje gesteriliseerd en de ander wilden we laten steriliseren maar toen bleek dat ze al zwanger was. Ze heeft 2 kittens gekregen die allebei naar mijn tante gaan op 22 juli en 24 juli wordt mams gesteriliseerd. het asiel zit al vol genoeg wanneer beseffen mensen dat toch eens!!

hé hé niet zo boos bah

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 18:52

ik hoop dat alle katten een huisje vinden
en ik hoop dat jullie de overige poezen laten steriliseren!!!!!!!!

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 19:00

Ga eens praten met de dierenbescherming, ze willen misschien wel bijspringen met de kosten voor de castratie's....... Bij de DA kan het wel op afbetaling. Dat zijn namelijk allemaal mensen die zich wél in willen zetten om het kattenprobleem beheersbaar te maken.

Vandaag keek ik op marktplaats......... ÉÉNHONDERD EN VIJFTIG advertenties met gratis af te halen kittens. Echt om te janken.

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 19:19

Ja, en ik zet dan zo'n info advertentie op een gelijkaardige site en mijn mailbox zit vol haatmail...

Bamburi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 19:47

Uhhh je bent aan het sparen voor een paard??? Ik weet niet hoor maar als je een castratie van een poes al niet kan betalen, hoe wil je dan ign een paard kunnen verzorgen/batalen?

Sorry hoor, ik vind dit echt niet kunnen, je laat toch niet een poes van 10 nog een nest kittens krijgen!?!? Laat ze alsjeblieft allemaal helpen!!!!

welmoedz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 19:55

Bamburi schreef:
Uhhh je bent aan het sparen voor een paard??? Ik weet niet hoor maar als je een castratie van een poes al niet kan betalen, hoe wil je dan ign een paard kunnen verzorgen/batalen?

Sorry hoor, ik vind dit echt niet kunnen, je laat toch niet een poes van 10 nog een nest kittens krijgen!?!? Laat ze alsjeblieft allemaal helpen!!!!

mee eens Ja
5 poezen waar je allemaal kittens van krijgt en dan zeggen oh laat ze maar naar het asiel gaan.
het zit daar al bom vol

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 20:51

Rosita schreef:
Ga eens praten met de dierenbescherming, ze willen misschien wel bijspringen met de kosten voor de castratie's....... Bij de DA kan het wel op afbetaling. Dat zijn namelijk allemaal mensen die zich wél in willen zetten om het kattenprobleem beheersbaar te maken.

Vandaag keek ik op marktplaats......... ÉÉNHONDERD EN VIJFTIG advertenties met gratis af te halen kittens. Echt om te janken.

ja dat vindt ik ook om te janken,als ik eerlijk moet zijn maar onze komen niet op internet dat is sneue boel

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 20:55

lees mijn bovenste 3 regels ook sweetrebecca? Die zijn belangrijk namelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 21:00

doe ik heus

sel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 16:33

sweetrebecca, ik denk dat jij maar eens goed moet gaan nadenken over waar je mee bezig bent, ik kan me hier echt heel kwaad om maken! Het is hiervoor al gezegd maar ik zeg het nog maar een keer, als je geen geld hebt om katten te verzorgen, neem ze dan ook niet!!! En dan kan je al helemaal geen paard betalen! Je zegt dat je 14 katten hebt, waarvan dus 7 katers, die zijn zeker ook niet gecastreerd, of wel? We hebben het steeds over je poezen, maar je katers kunnen dus ook gewoon hun gang gaan en overal poezen bevruchten....en trieste zaak als je het mij vraagt. Kan je niet met je ouders bespreken of ze eventueel een betalingsregeling willen treffen met de dierenarts? Want dit kan echt niet!

Saartjex18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 17:29

Rebecca, besef je eigenlijk wat je aan het doen bent ? Serieus aan het VERMEERDEREN !

Sparen voor een paard? Eerst je katten eens laten helpen zou al een betere stap zijn.

Denk dat je niet echt beseft hoeveel een paard wel niet kost per maand? En je zegt dat je ouders het ook niet al te breed hebben met hun geld dan snap ik niet dat ze je hiermee laten doorgaan!

Al die katten zwanger en naar het asiel brengen, ja alsof er zoveel plaats over is. Weet je wel hoeveel domme mensen er zo zijn ???? VEEL daarom zitten ze ook al vol met kittens en katten. Moest je het niet weten het zijn nu ook de vakantiemaanden dus heel veel oudere katten worden nu ook al afgezet aan het asiel. Want ja ze gaan op reis en hebben geen geld voor een pensioen of oppas.

En in hemelsnaam een kat van 10 een nestje laten krijgen? Zijn had al 9 jaar geleden gesteriliseerd moeten zijn !!!!!!

Wolkje57

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 18:39

Nog zo'n dierenbeul....

denk na vor je aan dieren begint,jij of je ouders doet er niet toe

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 18:47

Dit meisje is 14. Sparen voor een paard? Tuurlijk! Al het geld dat je verdient met een heitje voor een karweitje, verjaardag etc. gaat in een potje, of het lukt of niet, dit meisje heeft een droom.

En ja ik vind het echt te belachelijk voor woorden, zoveel katten en de consequenties niet aanvaarden. Maar goed ik denk dat zíj niet veel bereikt, zelf of bij haar ouders. Dat zijn toch echt haar ouders die dat in de hand hebben..

SevenEleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 18:49

SweetRebecca, doe hier aub iets aan. De asiels zitten vol met katten en kittens en ze kunnen er geen meer bijnemen. Bij vele asiels KUNNEN ze er zelfs geen meer bijnemen en je weet wat er dan gebeurd... hou voor te beginnen de katten binnen zodat ze niet opnieuw zwanger kunnen raken en hou de poezen en de katers apart (zelfde reden). Stop met het sparen voor een paard en gebruik dat geld om de katten te laten castreren/steriliseren. Leg aan je ouders ook uit waarom dit nodig is. Katers die niet gecastreerd zijn kunnen alles gaan onderplassen en andere problemen veroorzaken. Poezen die niet gesteriliseerd zijn kunnen grote medische problemen krijgen zoals baarmoederontsteking en erger. En de kittens die ze krijgen zijn gedoemd om op straat terecht te komen of een spuitje te krijgen om in te slapen. Leg dit alles aub aan je ouders uit en vraag hen om jullie huidige katten onmiddelijk te laten helpen en iedere kat die ze nog binnen nemen ook onmiddelijk te laten helpen. Als je ouders die katten binnen nemen om te helpen, laat ze ze dan ook ECHT helpen! Aub Rebecca, wees de volwassene en zie in dat dit alles niet juist is :'(

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 19:00

Ik denk dat het weinig nut heeft om TS hierop aan te vallen. Die verantwoording ligt toch echt bij de ouders...

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 19:01

Misschien kan ze dit laten lezen? Of kan een van haar ouders zelf vertellen hoe de vork in de steel zit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 09:28

HEBBEN JULLIE NOU JE ZIN?
ER IS 1 DOOD NEST EN 1 KITTEN DOOD...
NOU JULLIE ZIN????????

Wolkje57

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 09:40

sweetrebecca schreef:
NOU JULLIE ZIN????????

Ooooooh ja dat is onze schuld!!!!!!!

Want wij hebben jullie katten niet laten helpen,ze naar buiten gestuurd,laten dekken en kittens laten krijgen!!!Waren jullie dat niet zelf........

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 09:54

sweetrebecca schreef:
NOU JULLIE ZIN????????

Dat hele gezin van jullie heeft een klap van de molenwiek gekregen als je t mij vraagt Clown

Raveltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 10:47

JustNanno schreef:
sweetrebecca schreef:
NOU JULLIE ZIN????????

Dat hele gezin van jullie heeft een klap van de molenwiek gekregen als je t mij vraagt Clown

Nou, nou, hou je even in zeg!! Kun jij dat beoordelen vanachter je toetsenbord?

Wat betreft het teveel aan katten geef ik jullie allen gelijk, en word ik daar ook niet vrolijk van..
Maar het heeft absoluut geen zin om zulke opmerkingen te plaatsen naar een 14 jarige die er waarschijnlijk weinig aan kan veranderen..

Je hoeft ze toch niet tegelijkertijd te laten helpen, je kunt 1 kat per maand laten steriliseren, dan zijn de kosten niet zo hoog..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 10:49

ik hoop lekker dat ze allemaal doodgaan dan hebben jullie je zin weer