Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naaltje schreef:ellenlouise schreef:En daarom reageer ik altijd zo (te) heftig als mensen weer over hun 'leuke' nestje vertellen. Eerst de asielen leeg en dan pas fokken.
Uiteraard heb ik zelf ook een kansloos asielkatje
Ik vind ook niet dat je zoveel moet fokken... Wij hebben zelf 2 wilde kittens (moederloos, en met de fles grootgebracht, wel 2 apparte nestjes) en 1 kat van een ongepland nestje bij een tante (kat is nu wel geholpen...)Maar anders waren die eerste 2 doodgegaan, en de andere ook naar het asiel..
Iemand bij mij in de klas heeft nu 17 kittens, op een boerderij ''ze moeten weg, anders gaan ze tegen de muur''amaai, niet zeggen tegen mij
![]()
Maar volgens mij gaat het lang duren voor iedereen dat begrijpt...
Naaltje schreef:Iemand bij mij in de klas heeft nu 17 kittens, op een boerderij ''ze moeten weg, anders gaan ze tegen de muur''amaai, niet zeggen tegen mij
![]()
Maar volgens mij gaat het lang duren voor iedereen dat begrijpt...
Desiree schreef:Ik heb het filmpje van de merino schapen neit durven kijken. MAar het is vast iets wat bij "mc Leods daughters" nooit voorkomt...
Desiree schreef:Desiree schreef:Ik heb het filmpje van de merino schapen neit durven kijken. MAar het is vast iets wat bij "mc Leods daughters" nooit voorkomt...
Hoe komt deze reactie van mij nu in godsnaam terecht in deze topic!!!!!! Ik had hem ergens anders neergezet.
Mist schreef:tessyke schreef:mag ik vragen waar dit asiel is
ik zie in belgie maar waar?
wij castreren onze katten ook altijd
dit is Canina in Essen (0032-3-6771291)