NoaFleur schreef:Je hoeft hem ook niet in het nest terug te zetten. Op een plaats waar de katten en andere roofdieren er niet bijkunnen is goed genoeg. Normaal gezien komen de ouders hem dan ook nog voederen en aan de foto's te zien zal deze sowieso redelijk snel voor zichzelf kunnen zorgen.
Ik bedoel dit niet betweterig hoor, als jij beslist om hem zelf verder op te voeden of naar de vogelopvang te brengen zal hij er ook wel goed doorkomen (misschien zelfs beter, dat weet je nooit) ik wil alleen maar zeggen dat de meeste vogels hun kroost blijven voederen en dat, zolang ze niet op een presenteerblaadje liggen voor de kat, ze eigenlijk geen hulp nodig hebben.
Ik had hem inderdaad het allerliefst gewoon ergens neergezet waar hij veilig was, vandaar dat ik hem toen ik op concours ging gewoon in de stal heb laten zitten, misschien vloog hij toch nog weg? Het probleem is dat er nergens iets staat in het gebouw, alleen paardenstallen. De enige plek waar pluk kan zitten is op de grond, en laten er nou net iets te veel honden rondlopen, zoals ik al eerder schreef zijn er vandaag al 2 opgegeten. Op het stro kan ook niet want er worden elke dag een aantal balen afgehaald met de tractor, dan wordt hij ook opgestrooid.