Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ellenlouise schreef:(is ie nou door de grasmaaier overreden of een auto?)
MMaxje schreef:als dat al de 10de keer is, zou je dan niet eens gaan nadenken over een kat binnen te houden?
iCkee schreef:Een kat binnen houden is gene leven voor een kat..
Ik heb ook een katje gehad dat overreden is.
Hij werd maar 8 maanden.
.
irmaaatje schreef:ja, maar bij ons is dat geen doen, alles afzetten.. al zou ik er nu wel toe instaat zijn!
malouuu schreef:MMaxje schreef:als dat al de 10de keer is, zou je dan niet eens gaan nadenken over een kat binnen te houden?
neem dan gewoon een goudvis....
sorry hoor maar katten zijn jagers, dat is sneu om ze binnen te houden.
sterkte meis
MopY schreef:En volgens mij is het echt beter een kat buiten te houden..
xxxvagoxxx schreef:Sterkte,
Bij ons is dit ook al 3x gebeurd met onze katten helaas
Maar denk er bij na van hij heeft wel een fijn leven gehad.
Hij heeft wel lekker buiten gelopen.
Een katje binnen houden is eigenlijk ook niets
Sterkte
MMaxje schreef:Als jij je kat aan zoveel risico's wilt blootstellen (vergiftiging, verkeer, mishandeling, verdrinking, enz enzo, ohja, en vergeet vooral de ziektes niet!), en andere mensen overlast wilt bezorgen (hun tuin wordt als kattebak gebruikt) moet je dat zelf weten.
Maar kom dan niet aanzetten met een zielig verhaaltje als er weer eens een kat overreden is.
Katten kunnen prima binnenshuis leven, met een afgezette tuin of balkon. En als je gek bent met je katten zorg je ervoor dat ze zo veilig mogelijk kunnen leven.
ellenlouise schreef:MMaxje schreef:Als jij je kat aan zoveel risico's wilt blootstellen (vergiftiging, verkeer, mishandeling, verdrinking, enz enzo, ohja, en vergeet vooral de ziektes niet!), en andere mensen overlast wilt bezorgen (hun tuin wordt als kattebak gebruikt) moet je dat zelf weten.
Maar kom dan niet aanzetten met een zielig verhaaltje als er weer eens een kat overreden is.
Katten kunnen prima binnenshuis leven, met een afgezette tuin of balkon. En als je gek bent met je katten zorg je ervoor dat ze zo veilig mogelijk kunnen leven.
Vind je niet dat je een beetje overdrijft? Dat als je je kat niet binnenhoudt je niet mag treuren als ie overreden is? Het is al erg genoeg voor Irma.
MMaxje schreef:Tja, je kat kiest niet voor die risico's?
ellenlouise schreef:MMaxje schreef:Tja, je kat kiest niet voor die risico's?
net zomin als je kat ervoor kiest om altijd binnen te zitten. Ik denk dat het een kwestie is van de gulden middenweg vinden.