HEEL VEEL SPOED! Yoda, Duitse Staander Reu

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yabloko

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 16:53

Wat een vreemd topic is dit.

Moosje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 17:26

Paraat schreef:

Hoezo?

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 19:31

Moosje schreef:
Desiree schreef:
DAn zou ik die katten er uit doen en hem terughalen....

Ga je gang!

Ik heb geen katten om eruit te doen. Bij mij was de hond ook nooit meer gegaan.

Ik zou bijvoorbeeld graag als opvangadres voor een hond uit Spanje dienen. Maar we kunnen geen 3e hond er meer bij hebben. Probleem is echter als ik dat doe, dat de hond op den duur hier nooit meer weg gaat en dan hebben we er alsnog 3.

Esther

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 23:11

Moosje schreef:
Paraat schreef:

Hoezo?

Dat vond ik ook al.
Het komt op mij ook nogal vreemd over dat de hond met spoed herplaatst moet worden omdat hij anders ingeslapen wordt. Je schrijft zelf nog dat er snel iemand moet komen omdat 'zijn tijd' bijna voorbij is. Vervolgens mag hij niet ingeslapen worden en is hij ondertussen al ingeslapen. En dat terwijl er in het eerste bericht staat dat hij het zo goed doet voor zijn leeftijd.

Anoniem

Re: HEEL VEEL SPOED! Yoda, Duitse Staander Reu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 23:16

Ik kan ook niet volgen

Moosje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-06 11:25

Ik snap het zelf ook niet meer helemaal. Ik zet hier alleen neer wat ze mij doorgeven. En dat was dus dat ie heel snel herplaatst moest worden.
En nu blijkt dus dat ie al ingeslapen is. Ik vind het zelf ook raar, maar deed het alleen om hem te helpen. Kende de eigenaresse ook niet persoonlijk. Gaat allemaal via werkhondenherplaatsing.nl

Rosita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 12:52

Moosje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-06 13:02

Moosje schreef:
De eigenares van Yoda heeft met veel verdriet hem vanmiddag in laten slapen. Hij bleek ook ziek te zijn.

Had ik ook al neergezet

Yabloko

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 14:38

Moosje schreef:
Ik snap het zelf ook niet meer helemaal. Ik zet hier alleen neer wat ze mij doorgeven. En dat was dus dat ie heel snel herplaatst moest worden.
En nu blijkt dus dat ie al ingeslapen is. Ik vind het zelf ook raar, maar deed het alleen om hem te helpen. Kende de eigenaresse ook niet persoonlijk. Gaat allemaal via werkhondenherplaatsing.nl

Dus een hoop heisa om niks.

harlekijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 14:44

Nu vraag ik me eigenlijk hoe ziek die hond was,eerst is het een beestje waar niets mee aan de hand is,en als die geen ander baasje vindt wordt die ingeslaapen.En nu blijkt die ingeslaapen omdat die erg ziek was?????????

Moosje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-06 14:54

harlekijn schreef:
Nu vraag ik me eigenlijk hoe ziek die hond was,eerst is het een beestje waar niets mee aan de hand is,en als die geen ander baasje vindt wordt die ingeslaapen.En nu blijkt die ingeslaapen omdat die erg ziek was?????????

Ik heb geen idee, ik vind het ook erg raar. Ga bijna denken dat het gewoon een smoes is. Maar ja dat lijkt me ook erg raar, als je zoveel van je hond houd, dat je hem dan in laat slapen omdat je geen thuis voor hem kan vinden, en dan verteld dat ie ziek is. Lijkt mij niet dat de eigenaresse dat zou doen, maar nogmaals, ik ken haar niet persoonlijk, en weet verder ook niet meer dan dat er in de advertentie stond.