Onze kippen liepen trouwens met z'n 6'en op een stuk van 20 bij 20 ofzo. Ze willen ook wel eens met een aanloopje kunnen fladderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:@Katrienh: Daarvoor maak je natuurlijk gaas onder de grond. Je kunt niet zomaar konijnen uitzetten op een weitje en klaar. Altijd gaas ingraven. Maar volgens mij is dat wel algemeen bekend.
Citaat:Onze kippen liepen trouwens met z'n 6'en op een stuk van 20 bij 20 ofzo. Ze willen ook wel eens met een aanloopje kunnen fladderenHet was wel groot hoor, met de helft hadden ze wel afgekund, maar ik vind die kippenhokjes altijd wel veel te klein.
maudy schreef:Een kip die in een hok zit heeft een halve vierkante meter per kip nodig, minimaal. Groter is altijd beter. Maar als ze meestal los lopen, kunnen ze best af en toe in een klein hokje hoor. (als het dus maar niet kleiner is dan die halve vierkante meter per kip.)
Sjen schreef:@ Katrienh: op een andere manier kun je konijnen niet op een weilandje zetten. En je kunt daarna graszoden leggen of beukensnippers erin doen. En als het gras weg is, is dat nog geen probleem. Ze graven lekker in het zand en vooral met dit weer is het lekker koel om op het zand te liggen.
katrienh schreef:Citaat:@Katrienh: Daarvoor maak je natuurlijk gaas onder de grond. Je kunt niet zomaar konijnen uitzetten op een weitje en klaar. Altijd gaas ingraven. Maar volgens mij is dat wel algemeen bekend.
katrienh schreef:@ Hannatjuh: Als je dan de weide eens wilt bijhouden met de grasmachine, gaat het niet omdat er gaas ligt.
Waar is de TS eigenlijk
katrienh schreef:Waar is de TS eigenlijk