Idd, met z'n allen een brief schrijven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jennietje schreef:en ik was al geen fan van dr
nee, en ik zag ook ergens de opmerking: "jij draagt toch ook leren dingen?" ja, dat doe ik. Maar van deze koeien wordt ook nog vlees voor voedsel en botten voor gelatine gebruikt. Deze dieren worden op een brute wijze gedood (alsof bio-industrie koeien het zo goed hebben .. ) alleen voor hun vacht. En van 1 koe kan je misschien 2/3 laarzen maken, voor 1 jas heb je 9 van die beesten nodig (of meer, ik weet niet, maar even in verhouding) dat vind ik zowiezo toch een heel ander verhaal!
Wuis schreef:Dat leer van dode beesten komt ok.. Maar de hebben in de meeste gevallen nou ook niet echt een prettig leventje gehad hoor.
En ja ik ben hartstikke tegen bont... Maar sowiezo tegen alle zinloze leed van dieren door mensen veroorzaakt.
yousra schreef:Dat vind ik echt niet kunnen, wel leven niet meer in de oertijd! We leven nu in een tijd waar nu nepbont gemaakt kan worden en wat heel erg op echt bont lijkt.
Lusitano schreef:Echt vreselijk...als je dan eens gaat doorzoeken op de website van PETA...
heb informatie gevraagd over wat de activisten van PETA allemaal doen. Misschien wordt het tijd om eens actief te worden en zelf proberen een verschil te maken.....
Jennietje schreef:yousra schreef:Dat vind ik echt niet kunnen, wel leven niet meer in de oertijd! We leven nu in een tijd waar nu nepbont gemaakt kan worden en wat heel erg op echt bont lijkt.
tja, maar wat is nep bont nou he? dat kopen gewone mensen, als ster hoef je daar echt niet in rond te lopen, dan sta je gelijk aan ondergeschrikte, die echt bont niet kunnen betalen! Wat denk jij nou?
*sarcastisch bedoeld hèdus voel je aub niet aangevallen*