Personeelskleding voor mijn hondje ;)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lottie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 11:51

De winkel komt aan de Fransiscus Romanusweg te liggen ( de straat wara de Media Markt ook ligt!). Je bent van harte welkom vanaf september

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 11:54

Dat is nog eens leuk reclame maken

Lottie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 11:55

Ik heb mijn hondje via een zogenaamd opvang gezin die zelf gezochte criminelen bleken te zijn.... Ze werden door heel Nederland en Belgie gezocht. Zo hadden ze bijvoorbeeld een nestje puppies 20 x verkocht en niemand heeft ooit een pup gezien. Prince heeft het geluk gehad dat ik hem heb gevonden en het tweede geluk, dat ik hem DIRECT mee heb genomen. Hij is mishandeld geweest, tandjes uit zn bek geschopt, knobbels op zijn ribben... (dus zwaar gekneusd of gebroken geweest) En die mensen zijn daar later verdwenen en hebben alle honden gewoon achter gelaten in het huis om te verhongeren... Prince had niet lang nodig, ik kwam daar, hij zou bang zijn van mensen (vind je het gek) maar hij kwam meteen bij mij op schoot en wilde niets meer met die andere vrouw te maken hebben. Hij heeft zich vanaf dat moment veilig bij mij gevoeld en ik ben ontzettend blij dat we elkaar hebben gevonden en dat ik hem nog een paar hele mooie jaren mag geven

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 11:56

hahah leuk.

netam12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 11:56

Haha vind het ook wel leuk staan.
Maar sommige doen he took met allemaal frutsels en zo dat hoeft van mij ook weer niet.
En voor de winter is het wel handig voor de kleine hondjes dan hebben ze het niet zo snel koud .
Bij ons op de manege heeft ook een hondje een soort kussentje op zijn rug en dan aan de onderkant vast gemaakt.
Dat was toen in de winter:)

Juud87

Re: Personeelskleding voor mijn hondje ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 12:00

persoonlijk ben ik ertegen om honden aan te kleden.
maar als de hond er geen last van heeft en er niet 24/7 er mee rond loopt vind ik het wel ok.
is dit alleen voor de opening of doet hij dit altijd aan als hij meegaat naar je werk?

Lottie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 12:02

Hahaha creatief! Ja, hij heeft het ook erg snel koud, kort aan de grond he Mensen zeggen vaak dat een hond een vacht heeft, dus dat hij het niet koud kan hebben, maar de dikte van de vacht past zich aan aan de temperatuur, als het hondje dus de hele dag binnen zit en alleen buiten komt om uit te gaan dan heeft hij het weldegelijk koud..

Ik hou ook niet van die frutsels hoor! Er loopt in zuid holland zelfs een vrouw rond, die doet haar hondje rompertjes aan en hij gata mee boodschappen doen in een babywagen..??

Lottie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 12:03

Nee hij heeft het niet altijd aan!!
Het is viirnamelijk voor de opening en misschien daarna nog af en toe. Ik kleed mn hondje niet iedere dag aan,d at vind ik een beetje overdone Zoals ik al eerder aangaf: het is maar voor de fun en zoals je op de foto's kan zien vind hij het helemaal niet erg!

Juud87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 19:53

ok dan is t goed
en het is waar dat de vacht zich aanpast ja anders heeft het ook geen nut om een paard de deken om te doen vanwege de vacht

Lottie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 11:38

Ja inderdaad, maar veel mensen verklaren mij dus voor gek als ik hem in de winter een jasje aantrek als hij naar buiten gaat.. Maar die staan er helemaal niet bij stil hoe die vacht werkt..