Veel plezier hoor met deze leuke enthousiaste knuffel honden

Van welke kennel/fokker komt je SBT wij hebben er namelijk ook eentje van een half jaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TeQuiero1 schreef:Bij mensen die van hun teefje een pupje wilde niet echt een fokker was 1 malig.
Heb jij een teefje of een reutje?(foto)
Woogy schreef:ik dacht altijd dat het aan te raden was bij elf weken...weet ik ook niet zeker hoor dat meen ik te hbben gehoord van meerdere fokkers
TeQuiero1 schreef:Zozo dat zijn geen kleine hondjes misz_J zijn wel erg mooi jij heb zeker een groot huis?
@mychinook hij heeft gelukkig wel papieren anders had ik hem zeker niet genomen, wij wilden zowiezo een staff snap dat jij die er niet bij neemt als je er al 2 heb lopen wij vonden een blauwe ook zo mooi maar die zijn er haast niet en zijn ze er wel zijn ze ook zo weer weg. Ja via www.stafford.pagina.nl kom je op z'n site met riemen, halsbanden etc weet al wat voor 1 ik er wil voor later. Een brede (niet mega breed) een mooie kleur bruin, maar ja kan morgen ook weer iets anders worden.
Dank je wel veel plezier hebben we al met hem het is echt een clowntjemoet erg om hem lachen.
TeQuiero1 schreef:Van die site daar wou ik ook een pup van die zijn ZO mooi!!! Tot ik zag dat t amerikaanse zijn en wij graag een engelse wilde hihi maar goeie smaak heb je wel
TeQuiero1 schreef:hmmm dat is wel een aparte kruising (Rhodesian ridgeback x mechelse herder)of niet wij vonden een ridgeback ook erg leuk maar onze voorkeur ging toch uit naar een wat kleinere hond.
Wat die cursus betreft heb me al opgegeven(een vriendin haar moeder geeft puppy cursus) met welke leeftijd ben jij begonnen met cursus?