Mijn Puppy (SBT) Vanvond ophalen!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wematje

Re: Mijn Puppy (SBT) Vanvond ophalen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 17:37

Gefeliciteerd wat een schatje geniet ervan hoor ze zijn zo groot

Veel plezier hoor met deze leuke enthousiaste knuffel honden

Van welke kennel/fokker komt je SBT wij hebben er namelijk ook eentje van een half jaar

Mandy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 17:39

Bij mensen die van hun teefje een pupje wilde niet echt een fokker was 1 malig.
Heb jij een teefje of een reutje?(foto)

wematje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 17:46

Ik heb een teefje ze komt van www.chelmstock.nl

De eerste week bij ons

Afbeelding

Zo is ze nu ze is een half jaar nu Lekker aan het racen in het bos

Afbeelding

Lekker deuzigen

Afbeelding

Mandy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 17:59

Leuke hond heb je hoor ze is erg mooi geworden.

Foto's van vanmiddag
Afbeelding
Afbeelding

Zo ligt hij er nu bij
Afbeelding

wematje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 18:01

Mandy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 18:18

Ok dank je wel hem me aangemeld maar snap er nog weinig van

wematje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 18:21

Als je je even voorstelt geven ze je toegang tot het forum !

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 19:00

Jay
i zeven weken niet wat jong om ze weg te halen bij de ouders?

Mlies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 20:05

Ah wat een lekker ding

Woody, 7 of 8 weken moet opzich niet heel veel uitmaken..

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 20:43

aaahhh wat een leukertje zeg! vind het eigenlijk best mooie honden zo, en dat terwijl ik buldoggen soms wat lelijk vind.

Mandy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 22:00

Lowara t zijn ook geen bulldoggen he zijn terriers misschien dat je ze daarom wel mooi vind

7 of 8 weken is normaal toch.....hadden we bij onze vorige honden ook.

Misz_J

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 23:20

aah..!! mega-schattig!!!!

**denkt aan de tijd dat haar bul-mastiff en bordeaux-dog nog klein en (vooral) onschuldig waren **

mychinook

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 23:33

TeQuiero1 schreef:
Bij mensen die van hun teefje een pupje wilde niet echt een fokker was 1 malig.
Heb jij een teefje of een reutje?(foto)

gefeliciteerd met je pup!! ik was al bang dat ie geen papier had maar gelukkig heeft ie dus wel een stamboom.

wij zouden eerst ook een mooie blauw gekleurde stafford nemen maar na veel nagedacht te hebben zijn we uit eindelijk voor een bleu merle border collie gegaan.
een stafford was voor ons niet een hond die je er ff bij neemt (we hadden namelijk al 2 honden).

die van jou is ook erg mooi.moet je als ie wat groter is op google zoeken naar sites(weet de naam niet meer) waar je super leuke tuigjes en halsbanden kan kopen speciaal voor je stafford.
veel plezier met je pup!

Mandy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 23:39

Zozo dat zijn geen kleine hondjes misz_J zijn wel erg mooi jij heb zeker een groot huis?

@mychinook hij heeft gelukkig wel papieren anders had ik hem zeker niet genomen, wij wilden zowiezo een staff snap dat jij die er niet bij neemt als je er al 2 heb lopen wij vonden een blauwe ook zo mooi maar die zijn er haast niet en zijn ze er wel zijn ze ook zo weer weg. Ja via www.stafford.pagina.nl kom je op z'n site met riemen, halsbanden etc weet al wat voor 1 ik er wil voor later. Een brede (niet mega breed) een mooie kleur bruin, maar ja kan morgen ook weer iets anders worden.

Dank je wel veel plezier hebben we al met hem het is echt een clowntje moet erg om hem lachen.

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 08:14

ik dacht altijd dat het aan te raden was bij elf weken...weet ik ook niet zeker hoor dat meen ik te hbben gehoord van meerdere fokkers

mychinook

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 08:37

Woogy schreef:
ik dacht altijd dat het aan te raden was bij elf weken...weet ik ook niet zeker hoor dat meen ik te hbben gehoord van meerdere fokkers

nee hoor, tussen de 7 en de 8 weken mogen ze al weg.ik heb zelf 2 nestjes van mijn jack russel gehad en met 6 weken had mams er vaak al genoeg van.ze konden dan ook al pap eten rond de 5 weken en dronken echt al weinig bij mams.maargoed ik ben geen echte fokker , het is alleen mijn ervaring.

mychinook

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 09:47

TeQuiero1 schreef:
Zozo dat zijn geen kleine hondjes misz_J zijn wel erg mooi jij heb zeker een groot huis?

@mychinook hij heeft gelukkig wel papieren anders had ik hem zeker niet genomen, wij wilden zowiezo een staff snap dat jij die er niet bij neemt als je er al 2 heb lopen wij vonden een blauwe ook zo mooi maar die zijn er haast niet en zijn ze er wel zijn ze ook zo weer weg. Ja via www.stafford.pagina.nl kom je op z'n site met riemen, halsbanden etc weet al wat voor 1 ik er wil voor later. Een brede (niet mega breed) een mooie kleur bruin, maar ja kan morgen ook weer iets anders worden.

Dank je wel veel plezier hebben we al met hem het is echt een clowntje moet erg om hem lachen.

wij hebben namelijk een mooie hond opgehaald gratis bij mensen thuis vorig jaar.het was een kruising maar zeiden alleen dat het een middelmaat hond was.we haalde haar op en het klikte meteen.
Afbeelding
hoorde wij achteraf dat sheeva een kruising rotweiler/stafford was.wij dachten niks mis mee....hoorde ik van een vriendin van mij (politieagente) dat die kruisingen dus verboden zijn.ondanks dat er in haar entingsboekje kruising rotweiler stond.
Afbeelding
we vonden het een erg leuke hond om te zien en was ook erg aanhalig.helaas kon sheeva ook niet normaal spelen met onze grote hond en als ze buiten waren kon ze ook niet los zonder muilkorf want het leek of ze ging spelen maar iedere keer greep ze naar de strot van de hond en liet niet meer los.ze woont nu bij een stel net in belgie (waar ze wel mag blijven leven) waar ze alleen is en het super gaat.
dachten we een hond in nood te helpen.... maar we hadden het risico dat ze inbeslag genomen zou worden door de politie als ze er achter kwamen dat het zo'n kruizing was.vandaar dat ik ook daarna echt bij goede erkende fokkers was gaan informeren maar kwamen we toch uit op deze koter:

Afbeelding
Afbeelding

maar als je ooit een mooie blauwe stafford erbij wilt dan moet je zeker kijken op www.bleurisingstar.com zij weet ook genoeg te vertellen over de slechte fokkers, er zijn er namelijk een aantal op marktplaats die mensen erg in de maling nemen. zij heeft ook 3 kampioenen in huis.echt super mooie en lieve honden.
ooit over heel lang als onze honden er niet meer zijn willen we toch graag een stafford bij haar vandaan.

mychinook

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 10:03

Mandy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-06 10:33

Aahh lekker slordig dan wil je een hond in nood helpen krijg je zo iets wel mooi dat ze nu lekker in Belgie is.
Ja een blauwe is zo mooi echt prachtig die middelste hond op de tweede foto die is erg mooi zeg is dat een bull mastiff? Die collie is echt schattig
Laatst bijgewerkt door Mandy_ op 21-05-06 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Mandy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-06 10:36

Van die site daar wou ik ook een pup van die zijn ZO mooi!!! Tot ik zag dat t amerikaanse zijn en wij graag een engelse wilde hihi maar goeie smaak heb je wel

Yorghos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 11:44

Wat een ontzettend leuk ding, zeg! Heel veel plezier samen!

xSemmiex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 16:24

Echt lief

mychinook

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 07:48

TeQuiero1 schreef:
Van die site daar wou ik ook een pup van die zijn ZO mooi!!! Tot ik zag dat t amerikaanse zijn en wij graag een engelse wilde hihi maar goeie smaak heb je wel

je hebt em dus al eens gezien....
en ja het was voor ons niet echt goed uitgevallen met sheeva.maar ze heeft het nu wel veel beter nu ze daar alleen is.en gina is toch echt een border collie hoor....hihihihi
en nee, nero in het midden dat is een kruising van een rhodesian ridgeback en een mechelse herder(die jack russel achteraan op die foto is dikkie een pup uit het eerste nest,van mijn tante).die hebben we ook weggehaalt bij een broodfokker.hij zat onder de wormen en zat tussen leven en dood...moet je hem nu zien.het lijkt een stoere hond maar alles wat er verdacht uit ziet daar wil ie heel hard voor wegrennen.

ik weet niet of je het van plan bent maar ga aub naar een puppiecurccus niet zozeer voor de commando's te leren maar voor het socialiceren.wij hebben dat met nero en gina ook gedaan maar met lucky niet omdat ik het niet nodig vond.nou de jack is best wel asso want als ze een hond niet leuk vind laat ze dat duidelijk merken.en de andere twee vinden iedereen leuk.en met een stafford is dat (vind ik) belangrijk.
veel plezier en hopen dat je lang mag genieten van het pup zijn

Mandy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 10:26

hmmm dat is wel een aparte kruising (Rhodesian ridgeback x mechelse herder)of niet wij vonden een ridgeback ook erg leuk maar onze voorkeur ging toch uit naar een wat kleinere hond.
Wat die cursus betreft heb me al opgegeven (een vriendin haar moeder geeft puppy cursus) met welke leeftijd ben jij begonnen met cursus?

mychinook

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:14

TeQuiero1 schreef:
hmmm dat is wel een aparte kruising (Rhodesian ridgeback x mechelse herder)of niet wij vonden een ridgeback ook erg leuk maar onze voorkeur ging toch uit naar een wat kleinere hond.
Wat die cursus betreft heb me al opgegeven (een vriendin haar moeder geeft puppy cursus) met welke leeftijd ben jij begonnen met cursus?

ja het is zeker wel grappig.opzich ben ik zelf niet zo weg van allerlij gekke kruisingen maar we zagen hem bij die boer (een echte broodfokker) en moesten hem gewoon meenemen.we zijn met beide vanaf 8 weken begonnen met de welpen curcus.en na twaalf weken mochten ze op het veld met meer honden.omdat ze dan hun 3de enting hebben gehad.

en ja wij zijn ook erg ridgeback gek geweest.we hadden als 1 van de eerste honden een hele lieve ridgeback teef die we hebben moeten wegdoen na een jaar omdat we weer noodgedwongen moesten verhuizen naar mijn ouders.helaas kan je geen vervangen vinden maar nero is bijna net zo'n goedzak als dat onze echte ridgeback was.ik moet eerlijk zeggen dat sinds we dit grote huis hebben we ook best wat honden in huis hebben gehaalt.steeds van mensen die ze niet meer wilde hebben of door allerlei redenen, wij waren een soort honden opvang zeg maar.nu hebben we er 3 van ons zelf en dat zijn echt onze kinderen.het is wel druk maar het hoort gewoon bij ons.ik zou niet zonder honden meer kunnen.