Gezocht: een leuk, lief jong konijn!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DuckyMjöll

Re: Gezocht: een leuk, lief jong konijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 20:02

Ik vind het ook heel jammer dat je dit doet ..
Mijn konijn was eerst wel vrolijk naar mijn idee, maar toen een vriendin van mij een konijntje aanbood en dat van mijn ouders mocht zag ik pas echt hoe blij mijn konijntje met een vriendje kon zijn. Je zag ook na de dood van het ene konijntje hoe gemeen hij naar anderen werd en dat hij zo stil was.

Ik ben het dus helemaal met Door_ eens.

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 10:06

Tja helaas DuckyMjoll..... het feit dat TS ook niet meer reageert en alles zomaar in de wind slaat zegt genoeg.....
Het gaat haar niet om de welzijn van het konijn, maar om het feit dat ZIJ zo graag een huisdier wil...en wat het handigst voor haar is!!!

Helaas......

Nikki__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 23:36

door_; Ben het helemaal met je eens. Mijn konijn was ook niet te genieten toen hij nog alleen zat. Hij beet, werdt vervelend en werd kaal. Hij heeft toen het konijn van een vriendin gedekt. Daar hebben we toen een jonkie van genomen. Intussen zitten ze al zo'n 4 jaar samen. Ze zijn letterlijk niet te breken samen.
Als de een het hok uit gaat, moet de ander mee. Natuurlijk is het mannetje daarna gelijk gecastreed. Geen zin in inteeld en heel erg veel jonge nijntjes. Het mannetje heeft op dit moment een ontsteking aan zijn 3e netvlies. Zijn maatje laat hem geen seconde met rust. Hij wordt door haar verzorgt, gewassen en geplukt. * Domme doos denkt dat ze zwanger is *
Sinds een jaar heb ik er nog een konijn bij, die heb ik gevonden. Jammer genoeg is hij nooit goed in contact gekomen met andere konijnen. Ze mogen samen in de buitenren, maar in het hok wordt bonje. We hebben ze meerdere malen aan elkaar geprobeert te koppelen, maar dit werd niks. Zolang ze buiten zitten samen, gaat het super. Jammer genoeg kunnen ze dus niet samen in een hok. Het konijn dat nu alleen zit, heeft daarom ook een spiegeltje in zijn hok hangen, zodat hij wel het idee heeft dat er nog een konijn bij zit. Dit gaat super.
Jammer dat Depri nu zo.. umz ja.. depri is

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 13:43

Hey,

ik vind het niet eerlijk dat jullie zeggen dat ik niet reageer, 'want dat zegt genoeg'
ik was toevallig vanacht uit logeren en kon dus niet op de computer.
Inmiddels heb ik al een leuk konijn gevonden.
Misschien neem ik er 2, maar dat is nog niet zeker.

Vind het ook erg raar als ik een toppic open dat ik een konijn zoek, dat ik dan zulke reacties krijg.
Jullie doen of dom en egoistisch ben en dat ik een konijn een slecht leven wil laten lijden.

edit: ik heb met mijn vriendin afgesproken dat zij, als mij konijn er klaar voor is, mijn konijn laat dekken, en 1 konijn houd ik dan.
Dit is echter nog niet helemaal zeker.
Wel zal ik als ik iets zoek niet meer een toppic op bokt openen, als ik zulke reacties krijg dat ik alleen maar aan mezelf denk en dat dat konijn weg mag rotten, vind ik het ook niet meer leuk en word er niet vrolijker van.

Monster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 14:05

DuckyMjöll

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 14:37

Er zijn al zoveel konijnen op de wereld.. dus neem aub geen nestje
Als je er nog een konijn bij wil kun je er beter een uit de opvang halen.
Het is echt niet gemeen bedoelt hoor ..
Konijnenopvang
- www.bunnybin.nl
- www.asielgoofy.nl
- www.dierenasiels.com ;; zoek overige.
Misschien zit er wel een leuk konijntje voor je tussen. Heb er zelf een bij Bunnybin gehaald. En ze helpen je daar ook graag ..

Mexx93

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 14:39

ik heb al een konijntje geregeld en misschien wel 2 bij een vriendin

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 23:04

TS heeft inmiddels een konijn gevonden dus dit topic kan op slot.