door_; Ben het helemaal met je eens. Mijn konijn was ook niet te genieten toen hij nog alleen zat. Hij beet, werdt vervelend en werd kaal. Hij heeft toen het konijn van een vriendin gedekt. Daar hebben we toen een jonkie van genomen. Intussen zitten ze al zo'n 4 jaar samen. Ze zijn letterlijk niet te breken samen.
Als de een het hok uit gaat, moet de ander mee. Natuurlijk is het mannetje daarna gelijk gecastreed. Geen zin in inteeld en heel erg veel jonge nijntjes. Het mannetje heeft op dit moment een ontsteking aan zijn 3e netvlies. Zijn maatje laat hem geen seconde met rust. Hij wordt door haar verzorgt, gewassen en geplukt. * Domme doos denkt dat ze zwanger is *
Sinds een jaar heb ik er nog een konijn bij, die heb ik gevonden. Jammer genoeg is hij nooit goed in contact gekomen met andere konijnen. Ze mogen samen in de buitenren, maar in het hok wordt bonje. We hebben ze meerdere malen aan elkaar geprobeert te koppelen, maar dit werd niks. Zolang ze buiten zitten samen, gaat het super. Jammer genoeg kunnen ze dus niet samen in een hok. Het konijn dat nu alleen zit, heeft daarom ook een spiegeltje in zijn hok hangen, zodat hij wel het idee heeft dat er nog een konijn bij zit. Dit gaat super.
Jammer dat Depri nu zo.. umz ja.. depri is