Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sylvia schreef:
En Mariek, Bokt is een openbaar forum en iedereen mag zijn mening geven. Ook negatief... Mits goed onderbouwd, en imo worden de negatieve meningen onderbouwt.
Pam schreef:Mariek1983 welke research heb jij gedaan, hoe ben jij bij een jr uitgekomen? (uit nieuwschierigheid, geen kritiek!)
Mariek1983 schreef:Ik wilde alleen ons hondje hier ff voorstellen, maar als ik hd geweten wat het allemaal zou oproepen hier had ik wel even goed nagedacht!
LEES: ik zit ook op een jack russell forum daar zitten wel 10x meer experts dan hier zou je toch zeggen he. Daar heb ik nog geen 1 negatieve of twijfelachtige reactie gekregen van mensen!
Rosita schreef:Bedenk dat alle mensen met de 'negatieve' reacties er alleen maar op uit zijn om jou samen met je hond een minimaal 15-jarige relatie te laten krijgen.....
Rosita schreef:Mariek1983 schreef:Ik wilde alleen ons hondje hier ff voorstellen, maar als ik hd geweten wat het allemaal zou oproepen hier had ik wel even goed nagedacht!
LEES: ik zit ook op een jack russell forum daar zitten wel 10x meer experts dan hier zou je toch zeggen he. Daar heb ik nog geen 1 negatieve of twijfelachtige reactie gekregen van mensen!
Dat forum heb ik ook wel eens bekeken, een oh en ah-forum jaMisschien kun je ook eens rondkijken op www.hondenforum.nl ? Daarna vindt je de Bokkers waarschijnlijk opeens schatjes.
Maar denk je nu dat je deze reacties krijgt omdat we je leuk willen pesten?
Citaat:Vaak zijn "vuilnisbakkies" veel sterker dan die mooie doorgefokte beesten.
Albertine_N schreef:Moet nu iedereen die bv een paard (weloverwogen) aanschaft te horen krijgen dat het geen wegwerpartikel is, dat doe je toch ook niet?
Albertine_N schreef:Moet nu iedereen die bv een paard (weloverwogen) aanschaft te horen krijgen dat het geen wegwerpartikel is, dat doe je toch ook niet?
Albertine_N schreef:Ik zal het nog een keer herhalenAlbertine_N schreef:Moet nu
iedereen die bv een paard (weloverwogen) aanschaft te horen krijgen dat het geen wegwerpartikel is, dat doe je toch ook niet?
Dus ik koop morgen een nieuw wedstrijdpaard en dan zou ik dus zo'n zelfde discussie kunnen verwachten
Albertine_N schreef:Ik zal het nog een keer herhalenAlbertine_N schreef:Moet nu
iedereen
die bv een paard (weloverwogen) aanschaft te horen krijgen dat het geen wegwerpartikel is, dat doe je toch ook niet?
Dus ik koop morgen een nieuw wedstrijdpaard en dan zou ik dus zo'n zelfde discussie kunnen verwachten