Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eline_ schreef:ooh, en dan blijf je hier op bokt zitten.. oohhhh hij is terug, loopt niet lekker naar hem toe ofzo, en vraagt vooral niet waar hij al die tijd heeft rondgehangen
Miriano schreef:Ik ken heel veel boeren die hun hond(en) los hebben lopen.
Vooral hier in de buurt.
Maar goed, hij is terecht!
xx_Horsiex schreef:Ja hallo, wat is dat nou voor idioots? Net alsof je 24/7 achter je hond aan kan lopen,w at zitten jullie toch weer allemaal lekker te katten op dat arme meisje. Wij hebben twee honden, waarvan der een een Beagle is die constant weg rent, zelfs als zie je het niet. Tenzij je een zeer ongehoorzame hond hebt, of totaal geen leven hebt of nooit bezoek krijgt dat je hem constant in de gaten moet houden, is er altijd kans dat hij zomaar wegglipt en je er niet bij na denkt.
Dus, hou allemaal jullie mond dicht met jullie kritiek, en pep het meisje liever op. Want ik wed dat ieder van jullie, de hond ook wel eens is ontsnapt omdat je niet opletten. Kan me zo kwaad maken om het kinderachtige commentaar af en toe hier op Bokt. Ik weet zeker dat ze voortaan beter oplet. Iedereen maakt fouten en daar leer je van.
wednesday schreef:ben blij dat je je hond terughebt.. en je kan er zekers niets aan doen.. een hond volgt nu eenmaal vaak zijn eigen neus en de meeste vinden een uitgang ook al is alles perfect afgesloten. Je kan je hond ook niet 24/24 in de gaten houden. Maar meningen verschillen e