hond weg!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joonsel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 16:46

Ja, je kan idd beter naar buiten, maar de TS heeft al gezegd dat d'r vader aan het zoeken is...

lascolover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 16:46

nu ben ik weer happy! hij is weer terug

Sterren

Re: hond weg!!!!

Gelukkig!

Eind goed al goed!

Joonsel

Re:

Echt?! Gelukkig!
Waar zat ie?

lascolover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 16:47

ik weet niet waar hij zat me vader kwam er ineens mee aanrijden

Eline_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 16:50

ooh, en dan blijf je hier op bokt zitten.. oohhhh hij is terug, loopt niet lekker naar hem toe ofzo, en vraagt vooral niet waar hij al die tijd heeft rondgehangen

Joonsel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 16:51

Wie zegt dat ze niet naar hem toe is gegaan?
Mss is der vader nog niet binnen met de hond

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 16:51

Eind goed al goed dus...

En voor wat betreft het voorbeeld dat iemand gaf over het uitlaten om 2 uur: "Ik heb 'm om 2 uur uitgelaten en daarna nog een paar keer gezien" komt heel anders over dan "Hij is sinds vandaag kwijt, maar vanaf hoe laat weet ik niet."

Ik ken overigens weinig boeren die hun honden echt los hebben lopen. De meeste boerenhonden die ik ken zitten of op een afgesloten erf, of aan de ketting.

Het is gemakkelijk om te zeggen dat je een hond niet in de gaten kunt houden. Die hond is jouw verantwoordelijkheid, zo simpel is het. Als die hond de weg op rent en doodgereden wordt... Dan heb je die hond een hoop pijn bezorgt - en mss ook nog wel de bestuurdere van de wagen - én je ben ook nog eens verantwoordelijk voor schade.

Joonsel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 16:55

Ik ken heel veel boeren die hun hond(en) los hebben lopen.
Vooral hier in de buurt.

Maar goed, hij is terecht!

lascolover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 17:00

Eline_ schreef:
ooh, en dan blijf je hier op bokt zitten.. oohhhh hij is terug, loopt niet lekker naar hem toe ofzo, en vraagt vooral niet waar hij al die tijd heeft rondgehangen

je moet niet zulke opmerkingen maken als je er niet van weet! ik merk dat dat steeds vaker is en daar word bokt alleen maar saaier door ik zit nu haast nooit meer op bokt en ik ben natuurlijk wel gelijk naar Driekus gegaan maar waar dat die zat maakt mij niet zoveel uit ik ben allang blij dat hij weer terug is

lascolover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 17:01

Miriano schreef:
Ik ken heel veel boeren die hun hond(en) los hebben lopen.
Vooral hier in de buurt.

Maar goed, hij is terecht!

zoals wij dus

Amandavd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 17:02

Ja hallo, wat is dat nou voor idioots? Net alsof je 24/7 achter je hond aan kan lopen,w at zitten jullie toch weer allemaal lekker te katten op dat arme meisje. Wij hebben twee honden, waarvan der een een Beagle is die constant weg rent, zelfs als zie je het niet. Tenzij je een zeer ongehoorzame hond hebt, of totaal geen leven hebt of nooit bezoek krijgt dat je hem constant in de gaten moet houden, is er altijd kans dat hij zomaar wegglipt en je er niet bij na denkt.

Dus, hou allemaal jullie mond dicht met jullie kritiek, en pep het meisje liever op. Want ik wed dat ieder van jullie, de hond ook wel eens is ontsnapt omdat je niet opletten. Kan me zo kwaad maken om het kinderachtige commentaar af en toe hier op Bokt. Ik weet zeker dat ze voortaan beter oplet. Iedereen maakt fouten en daar leer je van.

leOnie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 17:04

misschien raar maar hebben die mensen hem niet meegenomen? misschien hadden ze zelf geen hond, of is hy perongeluk in de auto gesprongen? is het niet by een andere hond? als je bv een mannetje hebt? die opzoek gaat naar een vrouwtje? is maar een idee..*-)

lascolover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 17:05

xx_Horsiex schreef:
Ja hallo, wat is dat nou voor idioots? Net alsof je 24/7 achter je hond aan kan lopen,w at zitten jullie toch weer allemaal lekker te katten op dat arme meisje. Wij hebben twee honden, waarvan der een een Beagle is die constant weg rent, zelfs als zie je het niet. Tenzij je een zeer ongehoorzame hond hebt, of totaal geen leven hebt of nooit bezoek krijgt dat je hem constant in de gaten moet houden, is er altijd kans dat hij zomaar wegglipt en je er niet bij na denkt.

Dus, hou allemaal jullie mond dicht met jullie kritiek, en pep het meisje liever op. Want ik wed dat ieder van jullie, de hond ook wel eens is ontsnapt omdat je niet opletten. Kan me zo kwaad maken om het kinderachtige commentaar af en toe hier op Bokt. Ik weet zeker dat ze voortaan beter oplet. Iedereen maakt fouten en daar leer je van.

ik ben het helemaal met je eens

leOnie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 17:06

o hij is dus weer terug!!:D:D

lascolover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 17:06

ja gelukkig wel

Amandavd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 17:07

Haha, dank je wel. Sorry, dat moest er even uit.

wednesday

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 17:09

ben blij dat je je hond terughebt.. en je kan er zekers niets aan doen.. een hond volgt nu eenmaal vaak zijn eigen neus en de meeste vinden een uitgang ook al is alles perfect afgesloten. Je kan je hond ook niet 24/24 in de gaten houden. Maar meningen verschillen e

xLuus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 17:09

Gelukkig dat Driekus weer is gevonden Marloes! weet je waar hij trouwens naartoe was gelopen ? Eline_ jouw gedrag slaat werkelijk nergens op ..

Amandavd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 17:10

Ben het met je eens Wednesday, -Knikt-

lascolover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 17:11

nee ik hoor net dat me vader hem tegen kwam op weg naar huis dus waar hij heeft gezeten weet ik niet

Anne_Baukje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 17:14

wednesday schreef:
ben blij dat je je hond terughebt.. en je kan er zekers niets aan doen.. een hond volgt nu eenmaal vaak zijn eigen neus en de meeste vinden een uitgang ook al is alles perfect afgesloten. Je kan je hond ook niet 24/24 in de gaten houden. Maar meningen verschillen e

Gelukkig is hij terecht!
Wij hebben bijvoorbeeld ook een hek om het terrein. Maar daar kruipt hij onderdoor. Heeft mijn vader een schokdraadje aangelegd. En dat werkt. Maar toen ging hij over de plank (over de sloot bij ons achter) Dat dichtgemaakt. En nu banjert hij gewoon dwars door de sloot, als hij weer's ontsnapt. Maar jammer voor hem. Want hij ligt nu iedere dag aan de ketting. Het moet wel.(trouwens wordt wel gek van het geblaf..)

Sonja_vR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 17:17

geweldig dat ie weer terecht is

en soory dat ik er toch op reageer..maar gatverdamme wat zijn we weer lekker kortzichtig conlusies aan het trekken en oordelen aan het vellen
denk alsjeblieft even na voor je iets tiept

je hebt niet alle info , vraag daar duis eerst naar voor je lekker kortzichtig een re gaat tiepen(in de eerste post werd al gezegd dat haar vader aan het zoeken was en het lijkt me logisch dat er iemand thuisblijft voor als hij terugkomt )

risico's zijn niet 100 procent uit te sluiten en honden die weglopen dat gebeurt, dat kan bij IEDEREEN gebeuren
ook bij de mensen die schijnbaar 24 uur perdag achter hun hondje aanlopen en altijd iedere seconde van de dag weten waar die uithangt
ik walg zo van dat heiliger dan jij van sommige mensen

en ja, daar bedoel ik onder andere Eline en Jesser mee

Amandavd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 17:23

Helemaal mee eens Draumpje!

Ellebelletje

Re: hond weg!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 17:24

Sjjeesss das toevallig!!!

Onze 2 honden waren ook de hele dag vermist!!!Sinds vanochtend nergens meer te bekennen...we zijn rond gereden in de auto's en hebben overal echt overal geweest.
Maar geen honden Gelukkig kwamen ze vanmiddag aangerend alsof het de normaalste zaak was...helaas schrokken de paarden daar zo van (de honden kwamen door het weiland aangedenderd) dat mijn 2 paarden ook nog eens in blinde paniek zijn uitgebroken en over de straat weggerend

Gelukkig is het helemaal goed gekomen..maar vandaag was een dag om snel te vergeten...

Ik hoop dat het voor jou ook goed afloopt

ps..bel politie en dierenasiels enz.. om vast iedereen in te lichten!