Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VeirL schreef:Een groot nadeel van katten vind ik toch dat ze in andermans tuin poepen.
Wie geen last wilt van andermans katten, moet ook ervoor zorgen dat zijn katten geen last geven.
VeirL schreef:Ik heb geen kat.
Een groot nadeel van katten vind ik toch dat ze in andermans tuin poepen.
) maar geeft de voorkeur aan een outdoor-toiletje...
haha
het zijn echt te gekke huisdieren)
. Die gaat mee wandelen (niet aan een tuigje), gaat netjes in haar mand als je zegt: 'in uw mand'... Denk dat zoiets van kat tot kat afhangt hoor
.
Sjintoo schreef:De kat van mijn oma kun je anders wel dingen leren. Die gaat mee wandelen (niet aan een tuigje), gaat netjes in haar mand als je zegt: 'in uw mand'... Denk dat zoiets van kat tot kat afhangt hoor
.
. ellenlouise schreef:Misschien is het omdat je oma 'u' tegen de kat zegt
Jaja zo gaat dat hier in België. Bij mij wordt er nochtans ook ge-u-d, maar niets hoor.. 
De jongste is een schijtluis, die kunnen we niet eens pakken. Ze komt gelukkig wel lekker naast me liggen op de bank, dat is dus ook meteen de enige manier om ontwormingsmiddel in haar nek te druppelen
Elles schreef:Het aaien is niet het enige dat je met een kat moet doen. Nagels knippen, in een reismandje zien te krijgen en ermee naar de DA, dwangvoeren (als ze verzwakt is en niet wil eten), vachtverzorging... komt er allemaal bij kijken.
) een rustige warme slaapplaats (maar daar beslissen ze zelf over waar dat is
), tekentang om natuur-katten te ont-teken, en een propere wc (buiten, of kattebak).
En een katteluikje kan ik ook aanraden, tenzij je iedere avond 50 keer een deur open en dicht wil doen. Tot slot ook nog een goeie dosis relativeringsvermogen, een kat die je vrijheid geeft en die buiten loopt is echt gelukkig, maar kan op wel 1000 manieren in haar ongeluk lopen, en je moet bereid zijn dat er bij te nemen.
). Nu de gaten gedicht en hopen dat er geen vreemde katten de tuin meer in komen. En hopen dat de jonge mereltjes snel kunnen vliegen want ik vind het stiekum natuurlijk wel zielig dat mijn kat binnen moet blijven met dit lekkere weer