Agressieve rat?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 22:43

Nikki_jimmy schreef:
In plaats van dat je zulk commetaar geeft, zou je toch beter commetaar kunnen geven waar ik iets mee kan doen, en waar ik me niet klote door gaat voelen?
Pardon???
Ik zeg niks verkeerds hoor.
Jij bent zeker snel op je teentjes getrapt.
Ik zeg je notabene dat ik zelf maar 1 ratje heb,en dat dat gewoon goed gaat.
Mens...

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 22:45

Ik bedoel het niet tegen jouw!
Sorry, had even een stuk moeten quoten, sorry voor het misverstand!

GeneralFlynn

Re: Agressieve rat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 22:50

Het is je vergeven..

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 22:53

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 22:53

Je had kunnen weten dat albino's minder goed zicht hebben, je ratje kan heel goed blind zijn. Als je je van te voren ff had ingelezen had je het kunnen weten, en dan is het ook niet zo verwonderlijk dat je ratje soms aggressief wordt. Immers wat je niet ziet, kun je van schrikken.
Ik zou voor het ratje kiezen en er of geen te houden of 2. En ja niet elk ratje kan met elk ratje opschieten, maar uitzonderingen heb je altijd. Ik vind ook niet iedereen lief, maar ben toch liever bij iemand dan bij niemand

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 22:57

Ik wist wel dat albino's minder zicht hadden, maar of blindheid kon leiden tot agressie, en al op zo'n korte termijn(niet dat ze slechte ervaring had met mensen o.i.d. natuurlijk weet ik niet wat er eerder met haar is gebeurt) Tja, dan kan je tegen de helft van de "rattenhouders" vertellen dat ze er 2 moeten hebben. Je kan men niets dwingen te doen natuurlijk, ik vraag juilie om advies, en juilie advies is om er 2 te nemen, en daar leg ik me maar bij neer, bokt blijft bokt, hoe goed juilie het ook bedoelen.

Blij dat sommige mensen het met mij eens zijn...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 22:59

Nikki_jimmy schreef:
(bokt blijft bokt )

En als het je niet bevalt dan rot je maar op. Toch
En anders, niet klagen over 'bokt' ook.

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 23:03

Ik ben geen rattenhouder maar zelfs ik kan snappen dat event. blindheid of slechtzicht kan leiden tot aggressief gedrag. Dat is een logische gevolgtrekking Als jij je ogen dichthebt en ik laat je opeens schrikken, dan neem ik aan dat jij ook niet vriendelijk blijft

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 23:05

Welsh-cobfan, daar zat ik dus ook al aan te denken, maar of er misschien ook nog andere tactieken van benaderen waren, en of ik er verder nog iets aan kan doen, ik wil het beste voor haar...

wildwings (geloof ik)poeh poeh, en dat komt even binnenstormen

Tja, vrijheid van menings uiting toch? Ik vraag om commetaar en ik krijg dit soort kritiek, iets wat ik al meerdere malen heb aangegeven dat ik al weet e.d.

Hier maak je echt vrienden mee

Sorry dat het zo moet gaan, maar ik ga dit topic niet meer volgen 't mag gesloten worden, er mag een discussie worden, maar van mij zullen juilie niets meer horen

Groetjes!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 23:09

'poeh poeh'
Ik snap niet waarom je een vraag stelt, en later aangeeft dat je toch al 'dit-en-dat' weet. Waarom vraag je het dan?

En ja, vrijheid van meningsuiting. Ik vind dat mensen die contstant over bokt klagen dat maar beter ergens anders kunnen doen. Als bokt je niet bevalt waarom zit je hier dan nog? Dat volg ik dus écht niet he.. In mijn ogen gewoon kortweg dom te noemen. (vrijheid van meningsuiting.. toch?)

En vrienden hoef ik ook absoluut niet te worden met jou.

Daisza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 23:12

ik heb ook een albino gehad.. eerst was hij/zij echt heel lief.. toen op een ochtend ging ik zun voer bijvullen en drinken(hij was al wel wakker).. nou hij pakte me!!! hij hing gwn vast met zun tanden in me hand ik ma schudden met me hand zodat ie los liet.. ik was ook net wakker!! ik schrok me dood.. en het bloede echt heel erg! dokter gebelt maar hi jzei dat we niet langs hoefde te komen (gelukkig!!).. heb een aantal dagen met verbandje gelopen.. maaareee.. geen rat meer voor mij..... kort daarna overleed hij ook...

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 23:14

Mijn hamster deed hetzelfde die overleed toen ook vrij snel erna

Daisza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 23:29

is ons bloed dan giftig ofzo?? haha

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 23:31

Het was hun verdiende loon
Sindsdien heb ik een hekel aan kleine knaagdieren

Daisza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 17:16

hahaha, nee ze zijn wel schatig vind ik... maareee zelf hoef ik ze (voorlopig) niet meer..