Wat een schatje! Ik vind persoonlijk Luna een iets te normale naam worden, als je LUNAA schreeuwt in 't park komen dr zo 3 a 4 aanlopen die zo heetten..
hehe, thnx voor de leuke comments, Ik ken hier in de buurt geen enkele hond die Luna heet Eerst wilden we ze Luca heten maar de labrador van goede vrienden van ons noemt al zo, dan ist dat misschien wat dom Ze zit nu weer te keffen, omdat ze snachts in d'r kotje moet en geen aandacht krijgt, best zielig als ej dat zo hoort maarja... Ik heb nog nieuwe fototjes maar ze staan nog niet op de pc
Wat vinden jullie van Lio als naam? dat is nl iemand die een liedje zingt (frans) over iets van bruin (weet het ook niet juist :p) Nu hoor ik ze zeggen: L'alfa...
Ik zou voor Lotus gaan. Vind dat zo'n mooie naam en past ook goed bij haar uitstraling, heel lief en sierlijk en wedden dat er niet veel honden zijn die zo heten?
De rest van de pics: Ik zit nu bij familie en ze hebben hier gestemd... 1) Lalou 2) L'alfa 3) Laslo Pfff toch wel moeilijk hé Lotus vind ik ook wel mooi maar ons vorig hamster noemde al zo dusja... dat is dan misschien wat spijtig om dezelfde naam terug te nemen.
AARGH, we gaan nooit aan een naam komen als ze hier zo voortdoen, constant veranderen ze de keuzes alé nu ist nog Lalou [spreek je uit als Laloe] of Lizy Ik ben helemaal niet overtuigd, voor geen een van de 2, pff moeilijk hoor, bij geen enkele naam zij we alle 5 accoord
aahh wat een liefje..vind luna wel n mooie naam hoor .. ken n lizzy en die is nogal eigenwijs en doet altijd dr eigen zin dus zou die naam niet nemen ..wie weet ligt t aan de naam hahaha geld trouwens ook voor libby (grapje)
Jha dat is wel leuk, spijtig dat het met een L moet beginnen, alhoewel ze er niet meer zo streng op zijn en in de stamboom dan gewoon L'chocotof zou staan maarja... Het wordt waarschijnlijk Lalou, alleen vind ik het spijtig omdat m'n paard Zazou noemt, dat lijkt wel op elkaar... Maar ik heb gezegd dat ik er niets meer over ga zeggen en dat de rest mag beslissen, mooie of lelijke naam, ik hou van het hondje, ni vn de naam